Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Ville bare dele en kjempegod og rask middagsrett med dere, jeg lager den til min mann visst vi skal kose oss, og det tar ikke mye lengre enn ti min! Og det liker vi jo?!?! :-) 2 kyllingfileter i små biter (prøv å klippe den rett i panna?) 1-2 løk i små biter paprika i små bilter (jeg pleier droppe den) 1ss karri (viktig!) 2ss tomatpurè 2-3 dl matfløte (evt blandes med melk) salt og pepper Stek kylling, løk og evt paprika til kyllingen er gjennomstekt og løken blank. Krydre og la surre 1 min, før du tar i tomatpurèen og heller i fløten. La koke et par min og hell det over kokt fersk pasta! Vi bruker den ferske tagliatelle'n! Mye bedre enn den 'vanlige' og koketid på kun 2 min! Genialt! Jeg bytter også av og til ut kyllingen mot svinekjøtteigen, kjempegodt det også!!
BarnNr.4 :) Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 mmm;) den hørtes god ut:) er så matlei at ej veit snart ikke ka ej skal gjør, men takk for oppskrifta;) skal prøve den i kveld:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Sånne oppskrifter liker vi, raske og gode:o)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Dette var kjempe godt! Takk for fin oppskrift
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 å hmm.. dette hørtes godt ut! skal jeg merke meg med tanke på å servere i symøte
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 høres kjempegodt ut! bruker du karripasta eller tørket karri?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har faktisk prøvd begge delene, men har nok funnet ut at karri pulver er det beste, men det er en smaksak! Den karripastaen jeg har er av et merke 'Vindaloo' tror jeg, vet ikke om jeg synes den er så god.... Erfaringer med karri pasta noen?
Mariamin Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Denne var kjempegod!!!!! Neste gang skal vi prøve med ris og noen flere grønnsaker ( vi hadde ikke i paprika denne gangen ) Dette blir nok en av de "faste" i helgen kan jeg tenke meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå