Lene 1. Mai Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er i uke 28 og har i de siste dagene begynt å kjenne det nederst i korsryggen. Nå i kveld er det værre enn det pleier (men slett ikke uutholdelig). Smertene ligner en del på de begynnende ri-smertene jeg hadde da jeg fødte sist, bortsett fra at jeg kjenner det konstant og ikke i intervaller (som ved rier). Er det bare "sliten-i-ryggen" smerter, eller stammer det fra livmoren mon tro? Jeg har stresset en del i det siste, og går jo og bærer mye på veslejenta på 1,5 år. Noen som har noen tips om hva det kan være og hva jeg skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Når jeg har litt sterke kynnere så kjenner jeg det nederst i ryggen også.. Mulig det kan være det.. Varer ganske lenge hos meg
Mamma TB Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 kjenner også det samme,men kan ikke alltid si jeg kjenner det samtidg med maserier eller sånn mensmurringer.....det kommer og stråler nedover beina eller rundt hofta mi.
Lene 1. Mai Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror ikke det er kynnere, for magen er ellers helt slapp. Når jeg har kynnere strammer det mer på forsiden liksom. Det har heldigvis gått litt mer over nå. Hjalp sikkert å få sittet godt og slappet av litt. Nå tror jeg at jeg går og legger meg, så blir det sikkert bedre etter en god natts søvn. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå