Gå til innhold

Det verste er å ikke si noe....


Eliise

Anbefalte innlegg

Har så lyst å skrike ut til alle alt JEG ER GRAVID!!!

 

Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det sjult, hehe...

 

Flere med symptomer, som gjør at det er vanskelig å holde det sjult?

Merker at jeg brekker meg for ingen ting =P

Ser jeg ei spyttklyse så brekker jeg meg som en gal....

Og så er jeg så sanseløst trøtt om kveldene...

Og magen eser ut om kvelden =S

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen andre symptomer enda enn ømme bryster og stikking i livmorbåndene, men vanskelig å holde hemmelig ja, så det har ikke vi klart :) Har allerede fortalt det til flere venner, til min bror og på arbeidet til mannen min. Klarer ikke å holde helt skjult!! Nå er dette tredje hos oss, og vi har fortalt det tidlig i begge de forrige svangerskapene også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til to venner i kveld... Og kommer til å si det til mamsen i morgen tror jeg. Skal bare ta en test til i morgen for å være 100% :) Jeg har ikke noen symptomer bortsett fra ekstrem trøtthet, hvilket jeg hadde forrige gang også... Og at jeg ikke liker lukten av en spist middag med litt rester på tallerkenen :) Men ingen brekning *bank i bordet*

 

Vi sa det i uke 5 forrige gang, så vi gjør det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er bare jeg som ikke klarer å holde det skjult.. er så forferdelig glad for at jeg har blitt gravid

 

Har foreløpig to stk ømme bryst og litt småkvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å- så godt å høre at det er flere som sliter med å ikke fortelle noe.

Vi har ikke fortalt det til noen enda..Men jeg kribler ja...

Mine foreldre bor langt unna- så de kommer iallefall ikke til å se noe på meg..men sliter nok når jeg får mamma eller pappa på telefonen...

Men hadde vært kjekt å klare å holde seg en stund til.. men...

Er veeeeldig trett om dagen, hetetokter, og litt svimmel av og til, ellers alt som vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sagt d te noen allerede. gode venninner og foreldre..kjenner stikninger i livmoren sikkert og e veldig trøtt.. d va eg sist og.. har bare lyst å si d te alle men tar d litt etter som d passer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til mamsen og gravid svigerinne og storebror.

Og ei på jobben vet det da vi skal på jobbe reise sammen snart.

 

Skal si det til resten av familien på Julaften.

 

Hilsen ei som er småkvalm og ømme pupper og nyter hvert sekund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at jeg ikke er aleine om å ville det!!!

 

Jeg har fortalt det til to venniner og søsteren min, resten av venner og familie hadde jeg tenkt skulle få vite det på julaften, men vi får se... Måtte faktisk fortelle det til sjefen på jobb.

 

Eg er veldig trøtt for tiden og vondt i hodet og stresser jeg litt så kommer kvalmen også. Men heldigvis ingen brekninger...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,huff...det er ikke bare enkelt å holde stilt om dette.

Har fortalt det til søstern min, og skal fortelle det til min beste venninne i morgen. Siden vi slet (i over 3 år) med å bli gravid, og de var de eneste som vet at vi i det heletatt prøvde, så går det jo ikke ann å skjule dette for dem nå.hehe

Jeg tenkte jo at jeg skulle fortelle det til pappa, mamma og stefaren min på julaften, men det er jo SÅÅÅÅÅ lenge til, og jeg VET at jeg kommer til å sprekke innen den tid.

Så fant jeg ut at jeg kunne vente til jeg har vært til min første ul som er om 1 mnd, men det går ikke!!!!

Har jo så lyst til å rope det ut.

Men så har jeg veeeeeldig lyst til å fortelle det til pappa og stefaren min-og da selvfølgelig mora mi på søndag når det er farsdag.

Men føler meg jo liksom ikke helt "trygg" før jeg har vært på ul.

 

Meeeen, kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok å spre nyheten på søndag... hehe...er det mulig!!! jeg som vanligvis klarer å holde utmerket godt på hemmeligheter. jaja..sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig. Og så er det noen venninner som vet jeg prøver... I ettermiddag må jeg si det til sjefen, har en jobb der jeg må unntas fra visse arbeidsoppgaver når jeg er gavid, så på jobben blir det vanskelig å holde det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiene har fått gladnyheten selvsagt:) Jeg klarte ikke holde stille, så det er flere av mine kolleger som vet det. Men med denne formen, uvel, svimmel og forferdelig trøtt og lite energisk, er det vel ikke lenge for flere begynner å mistenke det. Og jeg som lovte meg å holde munn 12 uker, det holdt ikke mere en 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som vet noe er barnefaren selvsagt, og bestevennina mi som også er gravid (i 4 mnd).

 

Skal ikke si det til noen andre før 1.juledag. Da er jeg nøyaktig 12 uker på vei.

Vet det ikke blir noe problem å holde tett, klarte det helt fint med førstemann og han var den store nyheten på julaften 2005!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle det til foreldrene mine og svigerforeldrene mine imorgen. Jeg tror ikke jeg greier å ikke fortelle det, selv om jeg bare er 5 uker påvei. Det er jo så stort:-D

 

Jeg var på legesenteret idag og hentet brosjyrer, diverse informasjon, en svangerskapsbok til pappa`n, og søknadspapirer til diverse. Det var veldig rart å hente disse papirene, og da gikk det liksom veldig opp for meg at dette er virkelig:-) Det har gått så fort fra jeg fikk positiv test, til alt rundt er igang. Legetime er bestillt og jeg har satt meg inn i masse ting jeg til vanslig ville syntes vært kjempekjedelig.

 

Og ikveld skal jeg og samboeren min skåle i champagneBRUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til kommende besteforeldre, en del av mine venninner, samt på arbeidsplassen min pga tilrettelegging. Kommer nok ikke til å klare å holde meg til uke 12.. Men samtidig så er jeg litt pysen for å si noe også, siden jeg mistet etter uke 12 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen venter vi litt med aa si det, fordi jeg har mistet noen tidlige (i uke 5 som jo er akkurat naa for meg) - MEN det er ikke for aa ta hensyn til oss, mer fordi vi synes folk skal slippe aa hoere mistehistoerier - som de ikke synes det er saa enkelt aa forholde seg til, ofte lager folk litt teorier ogsaa naar de hoerer om noen som mister tidlig som jeg har gjort noen ganger.

 

Selv har jeg foedt et barn og har en veldig god foelelse denne gangen, jeg har faktisk veldig faa tanker om at dette ikke skal gaa bra - saa vi holder det for oss selv til, tja uke 8-10? Men at jeg sladrer litt til veldig gode venninner, det kan jo hende. Det er mer den lille sine kommende slektninger jeg venter litt med... =o) No stress, og kanskje man endrer mening ogsaa, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...