Gå til innhold

hvor lenge blødde dere etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hvor lenge var det rødlig?

jeg fikk min lille for ei uke siden...blør ikke mye..trenger ikke mer enn truseinnlegg,men det som irriterer meg er at det kan være borte leenge,for så å være ganske rødt igjen om jeg har anstrengt meg mye..eks gått tur..

åssen har dere opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg opplevde det sånn som deg.. bare eg blødde i ca 2 uker, så kom det bare litt.. var litt brunt og etterpå...

men sluttet helt etter 4 uker...

tror dei fleste blør mer når dei anstrenger seg..

Skrevet

okai..takk for svar:o) har født før og..men rart som man glemmer på to år..

Skrevet

pusher litt på denne jeg..kanskje flere svarer i dag

Skrevet

Blødde i litt over 4 uker. mer i perioder, men måtte ha bind eller truseinnlegg i 4 uker

Skrevet

..og det er vanlig med mer i perioder eller? kom det størknet blod og?

sorry detaljer,men her er og slike remser/tråder til tider..

Skrevet

Først må jeg få lo til å gratulerer dg med nurket!!!!!! GRATTIS!

Jeg blødde i 2 uker , men var helt ferdig i den 4. uka.

Det er helt vanlig det du skrier , livmora må "tømme seg " helt for blodrester et u , så en som er 1. gangsfødt blør som regel mindre enn de som er flergangsfødende , grunn til det er at flergangsfødenede har større livmor enn 1.gangsfødende.

Lykke til med babyn da , må dere kose dere masse!!!!!

klem

Skrevet

Gratulerer med babyen ;-)

Jeg blødde vel 6 uker totalt - hadde et lite opphold etter 4 uker og så var det på'an igjen. Var mitt første barn.

Skrevet

sorry skrivefeil....ups

Skrevet

Blødde mer eller mindre i 6 uker. Var vel rødlig de første ukene, etterhvert mer "gammelt"/brunt/gult. Og det gikk opp og ned, akkurat som du beskriver. Ene dagen ingenting, andre dagen mer igjen. Helt vanlig.

Skrevet

Første gang var det ks og blødde i 5 uker, andre gang vanlig og blødde i 7 uker.

Når det har gått 3-4 uker så løster skorpa noe som gjør at man kanskje begynner å blø mer igjen... Dette er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...