winneboo Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Lurer på hvor lenge det skal komme melk ut fra muggene egentlig. Nå er det 14 mnd siden jeg slutta å amme å enda så kan det presses ut dråper.
winneboo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Kremt ikke jeg, men samboeren min gjør det hele tida. Han har dårlig humor.
blond Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Kanskje det er for å styrke forholdet? Humor er ikke å forakte..
winneboo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hmm kanskje. Han syns hvertfall det er rykende festlig å klemme ut melk, så jeg håper det ikke varer for alltid.
flust Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Er det hvit melk, eller bare en blank dråpe? Her kommer det bare en blank dråpe. Jeg sluttet å amme for 10 mnd siden. (Hadde samboeren min prøvd å klemme noe ut noe hos meg hadde jeg tatt igjen med samme mynt og prøvd å klemme hans også. Da hadde han nok ikke gjort det flere ganger )
winneboo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Det er hvit melk..hehe off...jeg prøver å ta igjen med samme mynt å da hyler han som en kjerring. Off lite å finne på innimellom..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå