2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 **VENTERE** 2barns mamma i juli-08? - noen sympt, men foreløpig neg. tester, ikm lørdag tror jeg... Jorbærmamma - flere symptomer, men foreløpig neg. tester... Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Dulille2pp - IKM 24/10, ingen TR ennå, men menssmerter-mer og mer.. Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), ikke testet enda Tirilmor82 - 1pp, IKM tirsdag tror jeg, flere symp., men neg.tester marna - IKM på onsdag..neg.test i dag=( (23.10) Trollmamsen IKM søndag 28.10 (menssmerter i dag:( Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... nino-ikm 25.oktober. ingen symptomer =>deppa babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter m0im0i Tina1pp
emporium Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 **VENTERE** 2barns mamma i juli-08? - noen sympt, men foreløpig neg. tester, ikm lørdag tror jeg... Jorbærmamma - flere symptomer, men foreløpig neg. tester... Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Dulille2pp - IKM 24/10, ingen TR ennå, men menssmerter-mer og mer.. Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), ikke testet enda Tirilmor82 - 1pp, IKM tirsdag tror jeg, flere symp., men neg.tester marna - IKM på onsdag..neg.test i dag=( (23.10) Trollmamsen IKM søndag 28.10 (menssmerter i dag:( Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... nino-ikm 25.oktober. ingen symptomer =>deppa babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter m0im0i emporium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå