Gå til innhold

Når legger dere deres babyer på 4-5mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pleid å legge småen i 20.30 tiden. Han får mat ca 20.00 og så er det skift og stell før natta. I dag var han kjempe trøtt, så han fikk man 19.30 og la han 20.00 og sovnet før jeg hadde kommet gjennom de to faste sangene jeg pleier å synge:) Herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blir trøtt tidligere og tidligere, så fra 21 de første månedene til mellom halv åtte og halv ni nå.

Nå gjenstår bare at hun sover hele natta, hehe. :)

Skrevet

Her er det i seng kl 18.30- er da stup trøtt..... Blir tidligere og tidligere her også i forrige uke var det 19, men tippet da over til å bli overtrøtt og vanskelig å legge, så nå er det altså 18.30... Håper ikke det blir ennå tidligere for sambo er hjemme halv fem så da får han så lite tid sammen med gutten vår....

Skrevet

Våkner de tidligere og tidligere på morgenen også da eller? Ikke merket noe på lillemann her på det området enda..

Skrevet

Lucas har hele tiden regulert søvnen sin uten at jeg har måttet streve for det egentlig, plutselig sovnet han frivillig tidligere og tidligere, legger han nå rundt åtte-halv ni alt etter hvor trøtt han er, noen ganger så tidlig som syv om han er veldig trøtt:) men i snitt legges han halv ni og sa sover han hele natten til ni-ti på morgenen, mer enn det kan jeg vel ikke ønske meg:) Lucas er straks fire måneder

Skrevet

Halvor legger seg ca 19.30 - 20.30, alt ettersom hvor mye han har sovet på dagen. Bare legger han i senga, så sovner han uten noe sang eller rangler osv..

Sover som regel frem til 07, men i dag sov han til 8.30

Skrevet

Lille Tobias sover til ca halv åtte uansett når han blir lagt på kvelden..

Skrevet

Han får grøt kl 19, også er det stell, pupp, tannpuss og rett i seng fra kl 20. Blir mellom 20 og 20:30 han sovner. Godt når man har funnet en rutine som funker.

Skrevet

Stort sett ser kvelden slik ut:

Grøt rundt 18 tiden mens storebror ser barnetv. så er det stell av storebror som er i seng til 19.30, så er det gullet sin tur..bleie og nattpose og en flaske på sengekanten og i seng til 20. sovner av seg selv uten smokk har bare koseklut. håper det varer. mat om natta 1 gang, og mat i 6 tiden. sover til 7-7.30 tiden om morran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...