Gå til innhold

når sluttet dere med mme til barna deres? evt amming da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun blir snnnaaaaaartt 1år, får flaske morgen og kveld(rett før legging), og har kun fått de to om dagen i hvertfall 3mnd. merker nå at det ikke lenger er like "stas", eller hun vil gjerne ha, men ligger sjeldent rolig men shun drikker dem ( bare hvis hun er veldig trøtt), og drikker ikke så ofte opp lenger heller ( får stortsett 210ml, evt 180ml).

hvor lenge bør jeg fortsette med dette da? evt kanksje kutte ut kveldene? ( så blir det lettere med tannpuss også:) ). eller synes dere jeg skal forsette som nå, la henne drikke det hun vil ha også heller snakke med helsesøster på 1årskontrollen 12.nov?

hun spiser forresten VELDIG bra utenom... matvraket mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutta vel med amming rundt 9 mnd, og han har aldri fått mme, han ville ikke ha. Han er to dager eldre enn di:)

Skrevet

plutselig en dag, så ville ikke mini ha melk. så ga han vann. å da va han 6mnd. han har enda ikke drukke melk sia da... han nekte. så han får saft! :) noen gang.. men ellers bare drikk vann. har ikke amma han.

Skrevet

Hadde jeg ikke ammet så tror jeg nok vi hadde sluttet for noen mnd siden, men sluttet denne uken. Fikk pupp bare på morgenen den siste tiden for da kunne vi sov litt ekstra etterpå:) Hun er forresten 15 mnd

Skrevet

Sluttet å amme ved 4 mnd.

Sluttet med mme ved 13 mnd. Rett etter barnehagestart.

Skrevet

hmmm, da lurer jeg litt på om jeg skal slutte.

jeg huske rjeg spurte om det da vi var på helsestasjonen siste- da var hun ti mnd. men da ville de at vi skulle fortsette. men det kan jo hende det er fordi mie er ganske liten og lett- så de ville kanskje bare at hun ikke skulle gå ned noe særlig.....kurven hennes har jo gått så fint opp etter at hun var 3mnd. så det er nok ingen fare....

kanskj ejeg skal prøve det da. nesten litt stressende å lage den flasken morgen og kveld ( og det er om morgnen hun ikke etterlater mest. omkvelden dupper hun som oftes av, også må jeg vekke henne så vi får pusset de to tennene.).

Skrevet

Sluttet å amme den uken han ble ett år. Kommer til å gjøre det samme med mini, om han ikke slutter selv innen den tid. Går helt sikkert bra å kutte ut mme nå om hun spiser bra ellers.

Skrevet

min får fortsatt koseflasker, en om morran og en til kvelds, snart 13 mnd

Skrevet

Sluttet å amme da Aurora var 9mnd, nå får hun en flaske morgen og kveld!

Skrevet

min er 17 mnd, og får mme på flaske på kvelden når han legger seg,,

da har vi kosestund i stolen på hans rom ,før han legger seg i senga for å sove....:-)

ser an når vi slutter med det....:-)

ellers drikker han vanlig melk og vann, og av og til saft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...