høstbarn:) Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har en svigermor som ønsker seg penger fra barna i bursdagsgave. Hun har svææææært god inntekt, barna har helt normal god inntekt. Men hun setter ikke pris på gavene vi gir henne, sier bare takk og legger de fort vekk. Kjerring;) Hva synes dere? Burde ikke hun blitt glad for det hun fikk (som er helt fine ting altså)?
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 nei jeg ville ikke gjort det... er hun ikke fornøyd med gavene hun får så synd for henne..
WP-TLogPeanut Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jo det burde hun! Herlighet..... Den dagen mora mi misliker gaver fra meg så ille at hu ber om penger isteden (!) så slutter jeg å gi henne no :s
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det har vi aldri gjort. Og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Syns det virker litt rart. Selvsagt burde hun sette pris på det hun får.
snartmammapåny Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Da kan hun få en slik donasjon til et barn i afrika eller noe. Man gir ikke penger i gave til sine egne foreldre... Det blir jo bare HELT feil i mine øyne iallefall. OG iallefall når de har nok av penger fra før.
høstbarn:) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 Så herlig at alle er enige med meg:)
Carnivale Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Nei, hehe...det er liten vits gitt. De har så mye mer penger enn oss allikevel, at det ville bare vært teit.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Vi gir gavekort på hagesenter. Garantert brukt og blitt tradisjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå