Hannahs-mor06 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Dere som kjenner meg her inne, vet jo at vi var gjennom myye tull ang hofta og putebehandling, som jeg selv avsluttet etter 6 uker pga ALT tydet på at ingenting var galt. Hannah var litt løs i den v hofta på 2 dagers kontrollen, UL viste litt umodent, og dermed fikk vi puta og beskjed om å bruke den i 4,5 mnd! fordi jeg fødte rett før jul og rett før helg, ble vi "glemt" og fikk en alt for dårlig og mangelfull oppfølging fra sykehus..og det var rettog slett håpløst å få bedre oppfølging når vi ba om det. Var liksom ingen som kunne hjelpe oss!! Rtg tatt ved 10 mnds alder viste nå normale hofter;) så da kan mor få dette helt utav hodet!! Men nå skal Hannah bli storesøster til sommeren;) så får vi håpe det ikke blir noe tull da;) klem til alle gamle og alle nye fra Hannah og
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 hei på deg! så bra:-) det vsier at mors intuisjon somregel stemmer ganske bra! og gratulerer med baby i magen, så gøy:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå