anette staiiiiii Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 er alene hjemme,med tupp på 3.Er redd dagene kommer til å gå litt sent.Så da må jeg spørre dere damer hva dere bruker å gjøre om dagene for å få de til å gå...Må jo være litt ute å leke og sånn...Men blir sikkert koselig å få litt tid sammen bare vi 2
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ut å gå tur, mate fuglene, kjøpe en is, kanskje se en film om ungen liker det, dere kan jo bake, eller lage vafler.
Iselilja Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg storkoser meg når jeg kan være alene med bare ett barn! Slipper liksom å ha fokus på alt og alle samtidig, og kan virkelig gi barnet full oppmerksomhet. Dersom det er treåringen jeg har en helg alene med, er kino eller teater et must. Ellers er det baking, tur i skogen, pusling, tegning, åpen bondegård... Vet ikke hvor du bor, men her i Oslo er i alle fall teknisk eller zoologisk museum poppis. Masse finne på!
EnUndreneMor Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 ta henne med i bassenget? lekeland(om dere har det i nærheten) lekeplass lag trolldeig å lag figurer dere steker og maler så kan hun gi bort i julegave, kan ta avstøpninger av hender osv
Iselilja Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Og nå på høsten: Kakao og en god (ny?) bok på kvelden. Kanskje en tur til biblioteket eller bokhandelen først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå