Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hallo! Jeg har fått i oppdrag å finne flinke folk rundt om i Norges land, da tenkte jeg jo selvfølgelig på dere her inne! Mysteryshopping er en morsom og ikke minst veldig fleksibel jobb som passer for de fleste. Man bestemmer helt hvor mye og hvor ofte man vil jobbe. Hvor mange oppdrag man får tildelt kommer helt an på hvor aktiv man er, og hvor i landet man bor. Selv har jeg med meg baby på jobb hver gang! Lønnen er helt grei, man får betalt pr oppdrag, og får dekket km og evt varekjøp. NB: Lønnen er skattbar, dvs at de som er i betalt permisjon ikke kan jobbe... Lyst til å vite mer? Send en mail til [email protected]
Diva Muffin Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har selv vært mystery shopper, kjempegøy! Er det bruk for menn?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Høres jo spennende ut. Hva menes med at lønna er helt grei???? Man bruker jo sikkert ikke mange timer med dette i gangen så jeg håper ikke det tilsvarer ei vanlig timelønn liksom
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Dette tror jeg absolutt jeg kunne passe til!! Er ansatt i butikk selv, men i ulønnet perm og er ganske obs på hvordan jeg behandler kunder og hvordan jeg blir behandlet selv som kunde. Men i og med at jeg er i ulønnet perm så kan jeg ikke ta meg en sånn jobb nå, men jeg skal absolutt ha dette i bakhodet til senere. God til å gå i butikker er jeg også! Har forresten hatt mystery shoppere i butikken min. Fikk helt greie bemerkninger!
Diva Muffin Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hva var lønna da? Rundt en hundrings pr oppdrag? Og jeg fikk bare dekt varekjøp i kiosk, inntil 20 kr eller noe slikt
*Kleopatra Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sendte søknad og ble "mystery shopper", men jeg synes rett og slett at betingelsene var for dårlige til at jeg orket å ta noen oppdrag.
Poteto Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 hvordan funker dette da? hva er en mysteryshopper??
*Kleopatra Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, ja, man skulle blant annet spørre og grave om en spesiell type fjellsko (sto en lang liste med spørsmål). Men man skulle bare kjøpe skolisser som man fikk dekt, max 25 kroner. Fikk heller ikke dekket bussbiletter eller for kilometeren, så lønna dekket jo ikke transporten engang. Tåpelig:p
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Jeg skal svare individuelt på alle mail, men starter med å svare på spørsmålene som kom opp her. * JA vi trenger menn!! * Lønnen varierer, men er oftest på 130 - 150 pr oppdrag. Gjør man mange oppdrag i nærheten av hverandre kan timelønnen bli veldig bra. * Kilometer dekkes med statens satser. * Utgifter til bom og parkering dekkes i sin helhet. * Utgifter til transport (tog/buss/båt etc) dekkes i sin helhet. * Oblikatoriske varekjøp dekkes i helhet, disse kan variere fra noen kroner til flere tusen.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2007 ....og til de som lurer på hva Mystery shopping er for noe, litt info: En mystery shopper er en anonym kunde som arbeider for å kartlegge servicenivået ute hos bedriftene. Du later altså som om du er kunde, oppsøker en butikk/kiosk/serviceinstitusjon (ved personlig oppmøte, mail eller via telefon) for så å sende en evaluering av besøket tilbake til oppdragsgiver. På denne måten kan bedrifter sjekke om servicen "der ute" er tilfredstillende.
♥ McQueen♥ Skrevet 25. oktober 2007 #15 Skrevet 25. oktober 2007 Høres kjekt ut:) Gleder meg til mail:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå