Gå til innhold

Når sank magen deres/festet babyens hode seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 17 d igjen og jeg kikker i speilet hver morgen for å se om det er noe endring. Ikke kjenner jeg noe kokosnøtt mellom bena heller ;)

Så eller kjente dere dette tydelig selv? Og ca når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ingenting. Og hodet festet seg ikke før rett før fødsel, type samme dag.

Skrevet

Jeg fikk bekrefta at hodet var festa for noen dager siden da jeg var 35+3

Skrevet

ingenting som skjer her heller, og her er det 13 dager igjen til termin..

skikkelig dritt å ikkje ha noe smerter eller noe!

hodet har heller ikkje festet seg :(

kommer nok til å gå over termin ja!

Skrevet

Her er hodet festa.. Er 34 uker i dag.. Skal også sies at jeg er andregangsfødende..

Skrevet

Hmmm, jeg er i uke 38 i dag, og førstegangs... Gått litt ekstra mye tur i det siste for å hjelpe babyen på plass, men sitter bare igjen med mørbanket symfyse på kvelden...

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen, og hodet har heller ikke festa seg her....

Skal til jm på mandag så håper hun sier at der har festet seg da!!! :)

Skrevet

Hodet festet seg i uke 37/38. Er førstegangs. Kjenner at magen har sunket noe. Litt enklere å puste. Andre ser det godt på meg. Får kommentarer på at "Å! Nå har magen din sunket!" Ser det ikke like godt selv.

Skrevet

magen sank litt i uke 36, og mye i uke 37, hodet har vært nesten festa siden rundt uke 34 mener jeg å huske, men det satt seg ikke skikkelig før i slutten av uke 37.

Skrevet

Hovudet var festa i veke 36. Har hatt ganske lav mage og konstant "trykk" nedover sidan rett over veke 30. Har no tre dagar til termin og får beskjed frå omverda at magen har kome veldig langt ned i det siste, men det klarar eg ikkje å sjå sjølv.

Skrevet

Uke 30 med de to første, og uke 38 denne gangen. Nei jeg merket ingenting. Hverken noe jeg ser eller kjenner.

Skrevet

Snudde seg med hodet ned i uke 35, festa seg i uke 36. Verken merker eller ser noen forskjell jeg.

Skrevet

Er i uke 30, og hodet har definitivt festa seg nå. Er 3.gangs, og kan nevne at babyen har ligget i hodeleie siden senest uke 28.

Skrevet

babyen ligg i hodeleie men har 25 dager i gjen til termin, og va på kontroll på onsdagen,da va ikkje hodet festa. ligg oppå skambenet og gnir... når eg fikk prinsessa så va hodet festa ganske tili...

Skrevet

Hodet festet seg tidlig hos meg første gangen. Nå ligger det bare godt der nede ifølge jordmor.

Fler at pusten er bedret, så jeg har nok en mage på vei ned..

Skjønt det helper ikke på den manglende nattesøvnen - derfor sitter jeg altså her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...