Gå til innhold

jævla idiot av en mann, dagens utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hjelpe meg for en krangel.

Per var hjemma i dag (han e i behandling for rusproblem) å i helgen skal vi reise til bergen på viking kamp. Men det som er problemet er det at eg skal reise med viking hordene mens han må kjøre med den plassen han er i behandling i. Derfor er han drit sur for at eg skal reise å fordi eg kommer til å ta meg noen øl. Hjelpe meg bare fordi han blir misunnlig. Men pokker heller i den siste mnd har han vert borte på to langweekender med behandlingsplassen å kost seg, mens eg sitter hjemme å er oppe minst 4 ganger per natt med småen. Men neida han kan ikke unne meg den turen bare fordi han ikke får vere med. Han meiner at eg er med på så mye uten at han får vere med, så bruker han det at eg skal til london i februar på skoletur!! å der skal jo ikke han , så han meiner at eg skal holde meg hjemme på søndag bare fordi han ikke får vere med på samme båten som meg. Dersom eg skal bli med meiner han at eg maks skal ta 1 øl, bare fordi han ikke skal se at eg er i gått humør. Det sier han som var borte mange dager i strekk før uten en gang fortelle hvor i helvete han var

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppgulpet hans. Kanskje er han bare litt ustabil i humøret for tiden, og i så fall kan det være lurt å være overbærende med han.

Om mannen din er alkoholiker, så bør han vel holde seg unna, selv små mengder, alkohol for alltid? I så fall er det viktig at du markerer at dette er hans problem, og ikke lar han sperre deg inne. Jeg har en barndomsveninne som ikke får lov å være med på noe, i hvertfall ikke noe som kan inbefatte alkohol. Dvs jentekvelder og uteliv generelt. Mens han kan reise til Vegas eller Dublin når det passer han.

Skrevet

han er ikke alkeholiker men narkoman. Han har ingen alkehol problemer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...