Gå til innhold

Forelsket i en annen (samme som parforhold)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og har de siste ukene blitt mer og mer betatt av en mann som er ny i klassen. Vi har fått kjempegod kontakt og prater masse i lag. I begynnelsen tenkte jeg bare at han er en kjekk mann osv. men i det siste er det blitt mye verre... Jeg tenker på ham hele tiden, gleder meg til å dra på skolen og savner han om kveldene og i helgene.

Jeg har en fantastisk samboer og en jente på 15 måneder. Vi har et fint forhold men jeg har kjedet meg i forholdet i det siste og har hatt veldig mangel på sexlyst de siste to årene. Nå føler jeg at jeg lever opp igjen og kjenner at jeg får lyst når jeg tenker på han i klassen min....

Huff, jeg vet jo at det absolutt nødvendige er å bare ignorere følelsene for den andre mannen, men jeg klarer det ikke... Føler jo at det er deilig å ha slike følelser i kroppen igjen, lenge siden sist.

Noen som har noen råd til meg? =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er av en typen som helst er ærlig, så jeg hadde nok fortalt det til mannen min.. hvis du vet at du vil leve med ham så er det best å ordne opp i det nå. det er helt naturlig å bli betatt eller forelsket, men man må tenke etter hva man vil for fremtiden.

jeg har innimellom blitt betatt av andre menn og ser jo lett hvike typer jeg faller for, men har en veldig usjalu mann som jeg forteller alt til. om jeg syns noen er kjekk, forteller jeg det til ham. om man ikke gjør det, blir det jo lett at man holder på spenningen, nyter den og plutselig har følelsene gått litt for langt. jeg syns også du skal fortelle til gutten i klassen at du liker ham for godt, og legge kortene på bordet. kanskje han kan bli din aller fineste venn! det ble iallefall en jeg var betatt av - det gikk over i et verdifullt vennskap. masse lykke til:)

Skrevet

Kan kanskje ikke kalle dette et råd, men en liten tanke om dette. Viss du er i et forhold som ikke er så bra er det ofte lett å forelske seg i andre. Men saken er den at gresset stort sett aldri er grønnere på andre siden, og når den verste forelskelsen har gitt seg...kan ståa bli lik med denne mannen. Vi kan ikke løpe etter hver lille forelskelse og nyte av dem, da måtte vi ha byttet partner en gang i året (om ikke oftere) viss vi kun ville ha spenningen og nyforelskelsen. Forstår at det er kjekt å oppleve dette igjen, men hva med å finne på noe som kan sprite opp det forholdet du allerede har. Være litt kjærester igjen? :) Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...