Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er student og har de siste ukene blitt mer og mer betatt av en mann som er ny i klassen. Vi har fått kjempegod kontakt og prater masse i lag. I begynnelsen tenkte jeg bare at han er en kjekk mann osv. men i det siste er det blitt mye verre... Jeg tenker på ham hele tiden, gleder meg til å dra på skolen og savner han om kveldene og i helgene. Jeg har en fantastisk samboer og en jente på 15 måneder. Vi har et fint forhold men jeg har kjedet meg i forholdet i det siste og har hatt veldig mangel på sexlyst de siste to årene. Nå føler jeg at jeg lever opp igjen og kjenner at jeg får lyst når jeg tenker på han i klassen min.... Huff, jeg vet jo at det absolutt nødvendige er å bare ignorere følelsene for den andre mannen, men jeg klarer det ikke... Føler jo at det er deilig å ha slike følelser i kroppen igjen, lenge siden sist. Noen som har noen råd til meg? =(
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Det er veldig lett å bli forelsket fordi det er uforpliktende og deilig med oppmerksomhet og hva man kan fantasere om når man ikke kjenner alle sider av en person. Jeg har vært forelsket flere ganger og det er jo på en måte helt uutholdelig også da, når man bare har lyst til å være sammen med den andre. For meg hjelper det å ha mye jobb, for kjæresten min er ikke så interessant lenger. Jeg prøver å tenke at det ikke er bedre på andre siden av gjerdet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det kan lett skje og skjer ofte til de fleste. Selvsagt så virker en ny mann interessant og spennendes men husk at det forandrer seg fort etter ei stund sammen. Smarteste er sikkert å prøv å hold litt avstand mellom deg og han og i stede bruke mer tid med din kjære. Etter ei stund kommer du til å være glad at det var bare en fantasi!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 kanskje datteren din kan være en motvitasjon til å prøve å la fornuften seire over følelsene! hun fortjener en mamma og pappa som bor sammen og har det bra!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Jeg tror det du opplever er mer vanlig enn de fleste av oss ønsker å innrømme. Jeg opplevde det samme flere ganger i mitt forrige forhold. Men har faktisk ikke opplevd det i mitt nåværende forhold som har vart i fem år. Jeg tror det kan være sunt å få en slik piff. Ta vare på den, flørt og føl det vel, men ta ut lystene dine hjemme hos mannen din. Da blir dette noe han også kan tjene på. Dersom du funderer på å ta dette lengre enn en skoleflørt, må du tenke deg godt om. Samtlige av forelskelsene jeg opplevde mens jeg var i det forrige forholdet, oftest i den tia jeg var student, gikk over ette noen mnd og da skjønner jeg ikke hvordan jeg i det hele tatt kunne falle for dem.Men det var deilig når det sto på, og jeg fikk masse energi til å jobbe med skolearbeide av det. Det var flere av disse guttene som følte det samme for meg, men jeg valgte å la det bli med det. Og det er jeg overlykkelig for i dag!! Men jeg møtte en spesiell gutt. Han var pappa til et barn i samme barnehage som mitt barn. Det var noe med hele hans utstråling som traff meg veldig. Jeg merket fort at han følte noe av det samme som meg. Men vi gjorde aldri noe mer enn å snakke sammen. Straks vi hadde sjansen, snakket vi sammen. Årene gikk og mitt barn slutta i barnehagen og gikk over i skolen. Vi så fint lite til hverandre et par år. Helt til vi tilfeldigvis møttes igjen og kom i prat. Da var vi begge skilt og veien til et forhold var kort. Det er nå fem år siden og jeg har aldri, aldri vært så forelska som jeg er nå. Jeg blir helt matt bare jeg ser på bilder av han. Så en slik forelskelse kan være mer enn bare en dum forelskelse. Men jeg vil råde deg til å ikke gjøre noe før det har gått lang tid og du er mere klar i tanker og følelser enn du er nå. Hverdagen kommer i alle forhold, og da kommer gjerne disse avstandsforelskelsene også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå