Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er student og har de siste ukene blitt mer og mer betatt av en mann som er ny i klassen. Vi har fått kjempegod kontakt og prater masse i lag. I begynnelsen tenkte jeg bare at han er en kjekk mann osv. men i det siste er det blitt mye verre... Jeg tenker på ham hele tiden, gleder meg til å dra på skolen og savner han om kveldene og i helgene. Jeg har en fantastisk samboer og en jente på 15 måneder. Vi har et fint forhold men jeg har kjedet meg i forholdet i det siste og har hatt veldig mangel på sexlyst de siste to årene. Nå føler jeg at jeg lever opp igjen og kjenner at jeg får lyst når jeg tenker på han i klassen min.... Huff, jeg vet jo at det absolutt nødvendige er å bare ignorere følelsene for den andre mannen, men jeg klarer det ikke... Føler jo at det er deilig å ha slike følelser i kroppen igjen, lenge siden sist. Noen som har noen råd til meg? =(
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Det er veldig lett å bli forelsket fordi det er uforpliktende og deilig med oppmerksomhet og hva man kan fantasere om når man ikke kjenner alle sider av en person. Jeg har vært forelsket flere ganger og det er jo på en måte helt uutholdelig også da, når man bare har lyst til å være sammen med den andre. For meg hjelper det å ha mye jobb, for kjæresten min er ikke så interessant lenger. Jeg prøver å tenke at det ikke er bedre på andre siden av gjerdet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det kan lett skje og skjer ofte til de fleste. Selvsagt så virker en ny mann interessant og spennendes men husk at det forandrer seg fort etter ei stund sammen. Smarteste er sikkert å prøv å hold litt avstand mellom deg og han og i stede bruke mer tid med din kjære. Etter ei stund kommer du til å være glad at det var bare en fantasi!