vimsesvimsen Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Flere som prøver å gå ned noen kilo før de skal begynne å prøve?
AO3 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Tenkte ikke direkte det, jeg har ok vekt, synes jeg. Men jeg tenker på å prøve å komme meg i litt bedre fysisk form, det er jo egentlig like viktig som selve vekten. Men så får vi se om jeg er så lat at det ikke blir noe av................
vimsesvimsen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har noen kilo for mye jeg tenkte å bli kvitt. Har begynt å trene igjen etter et halvt års opphold. Trener to-tre ganger i uka på treningssenter. Artig når man begynner å merke at formen blir bedre!
Lotta med novembergutt Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, jeg prøver så godt jeg kan å bli kvitt noen kilo, men det er visst ikke så lett ... Burde jo egentlg vært den beste motivasjonen, men... Men jeg skal prøve så godt jeg kan frem til prøvingen begynner, så si i fra om du har noen tips
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jobber også med saken...Tenkte komme i bedre fysisk form til prøving starter desember og håper miste noen kilo i samme slengen. Tar også imot gode tips...Føler også dette burde være den beste motivasjonen men kjenner at det er vanskelig...
vimsesvimsen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tidligere klart å gå ned ti kilo, men da rant de bare av. Nå er det vanskeligere kjenner jeg. Mulig det er for at jeg ikke er like tung nå, det er jo de siste kiloene som er værst... Jeg brukte Grethe Roede tidligere, men gikk ikke på kurs. Fulgte bare prinsippet hjemme. Prøver det nå også og trener to-tre ganger i uka. Men det har ikke skjedd noenting den siste måneden! Blir så frustrert og mister litt motivasjonen! Mulig det er fordi jeg har begynt å trene? Muskler veier vel mer enn fett? Usikker på hvor mye jeg skal "ta i" også da. Er vel ikke bra å slanke seg kraftig før man skal begynne å prøve?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Aner ikke om det er lurt før man skal begynne og prøve...Lurer litt på den jeg også...Men sånn kjapt så kommer jeg ikke på noe galt med d så lenge man får i seg det kroppen trenger. Jeg skal begynne på treningssenter igjen denne uka og prøver begynne spise mer fornuftig og regelmessig. Men kjenner det ikke er lett..
*snartklar* Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg jobber for harde livet for å gå ned før vi begynner prøvingen. Høres kanskje teit ut, men jeg har lyst å se fin ut under svangerskapet og kunne kle meg i fine mammaklær uten å se ut som en ball! Og så prøver jeg også å legge om til et sunnere kosthold uten for mye godteri, digg og junkfood. Har liksom ikke lyst å veie 90 kilo når jeg går gravid...i forige svangerskap veide jeg 65 kilo den dagen jeg fødte...og dagen etterpå var jeg 13 kilo lettere...det hjalp absolutt på selvtillitten...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Jepp, prøver å gå ned noen kilo jeg også. Nå prøver jeg egentlig det uansett, siden jeg egentlig er så fornøyd med de 10 ekstra kiloene som har sneket seg på de årene jeg har vært sammen med sambo, men om vi får muligheten til å begynne og prøve på nyåret, så er jo det enda en grunn til å øke motivasjonen for å bli kvitt noen av disse kiloene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå