håper på fulltreff Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er det lov å håpe??? Mange eldre mener at fullmånen får folk til å føde, og i dag er det rekordstor måne! De sa det til og med på dagsrevyen. Dette blir spennende dere. Håper vi er mange til termin som får fart i sakene i natt da! Lykke til! La oss ule mot månen og se om det hjelper! hihi!
hellomynameis... Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ja!! månen er 14% sterkere enn vanlig har jeg hørt....jeg har termin på søndag og er litt spent, kanskje det blir baby til helga :-) Håper det virkerlig fungerer for alle som er i uke 42, har lest i 3.trim at det er mange!! Lykke til!!
Tulletutta Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 eg og håpe på det, 2 dager på ovetid og allerede lei, teit eg veit.. he he. satse på at det begynne i natt då he he.. som alle andre netter..
niros Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Men er det i natt eller natt til lørdag det er fullmåne?Er også 2 dager på overtid,så jeg satser alt på fullmåne
Anele&Solstråla Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ser ikke den månen jeg da men:) hehe...kanskje fordi jeg har 9 dager igjen og må smøre meg med tålmodighet litt til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå