Gå til innhold

Fått forespørsel om jeg kunne tenke

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg å starte noe som fort kan bli en internasjonalt business innen en bransje jeg tidligere har jobbet i. Det er kvalitetsprodukter, det er erfarne mennesker som har vært i bransjen i mange år og som står bak flere av bestselgerne innen bransjen i Skandinavia og Europa oppigjennom årene.....

Men, jeg har takket nei. Hadde dette vært for 5-6 år siden hadde jeg tent skikkelig og stått på til jeg stupte.

Nå er jeg et sted i livet hvor jeg har drømmejobben, stortrives med kolleger og alle de mennesker jeg er så heldig å møte. Jeg nyter familielivet og ønsker ikke å få mindre fritid (noe jeg vet det hadde blitt) og det er så deilig å ikke alltid være i en virvelvind i jobbsammenheng. Jeg har nok action og nå styrer jeg helt selv hvilke happenings/turer/besøk jeg vil delta på og kjenner at det er godt å kunne takke nei til noe som jeg ikke hadde klart å takke nei til for noen år siden.....

Og ekstra hyggelig er det jo at det er gamle "kolleger" som ønsket meg med på den nye businessen:-) Det gir en opptur for selvfølelsen det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig da:)

Jeg skjønner godt at du valgte som du valgte.

Skrevet

Stas å bli "headhuntet", da! Alltid fint for selvfølelsen c",)

Men hver ting til sin tid, og LilleRosa gjør det nok enkelt å velge! c",)

Skrevet

Så kult å bli spurt, da!!! Gratulerer, skjønner at du er litt kry nå!

Valget ditt forstår jeg kjempegodt, ref. det vi har snakket om før og prisen man må betale...

Skrevet

Hvordan går det med din jobb om dagen, forresten?

Skrevet

Er det meg du spør?

Jo takk, bedre etter at idioten fikk fyken. Men noe grums er det nå alltid... Det er utrolig hektisk for tida. En del kjedelig (møter og sånt), men mest spennende :)

Skrevet

Jepp, det var deg! Fint at det er bra!

Skrevet

Ja, det er godt å kjenne at jeg har tatt det rette valget:-)

Og stortrives med det:-)

Hyggelig når både sambo og kolleger ser jeg blomstrer:-)

Skrevet

Et skikkelig kompliment! Og ektsra godt tenker jeg når man nettopp greier å ta det som det og likevel takke nei. Tenker lille Rosa er fornøyd med å se mammaen sin like ofte fremover også. Og så er det noe med flinke folk - de går ikke ut på dato. Så plutselig en dag, når det passer akkurat, så kan nye muligheter dukke opp igjen hvis man ønsker det.

Skrevet

Jupp:-)

Men nå føler jeg at jeg har det som plommen i egget og ville ikke byttet for alt i verden:-) Kan jo ikke bli bedre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...