Gå til innhold

Ennå ett pergo spørsmål=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min første pergo syklus og er så usikker på hvor lang syklusen min vil bli.. Er på dag 27 og er så kvalm at jeg har blitt sykemeldt.. Lurer litt på hvor lang deres pergo syklus har vært og hvor lang den var uten=) Håper min er 28 dagers, og at jeg er skikkelig smelt på tjukka=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk EL på dag 15 og TR på dag 30. Jeg hadde bare små bivirkninger og de fikk jeg i første del av pp, humørsvingninger, vondt i hodet og litt småkvalm . Jeg fikk disse like etter jeg var ferdig med tablettene den perioden, og det varte ikke ut syklusen. Får håpe du har lykkes på første forsøk da :-D

Skrevet

Ok, hadde du EL av deg selv? Har ikke hatt det, og har hatt syklus på 43-58 dager.. Så orker hverken å håpe eller teste. Har ikke merka noe bivirkninger. Unntatt denne sinnsyke kvalmen da.. Men det er jo alt for seint til å være både EL og bivirkninger.. Er sikkert bare en merkelig omgangssyke som har vart over en uke:S

Skrevet

er på dag . 29 i dag. å tror faktisk at jeg har eggløsning nå...

er min første kur med pergo...

hadde skygge strek på grav test her for noen dager siden. å samme dag kom el slim... å d har jeg enda..

kjente eggstokkene mine sinnsykt godt på dag 11-15 men så gikk d over. men nå har jeg altså:)el slim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...