MamiMaribel Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har dere fjernet hodestøtten etterhvert ? Setet har nå blitt for kort når hodestøtten er på, så jeg må løfte den opp før jenta setter henne i. I bruksanvisningen (den svenske på nettet) står det ikke noe om dette, det står bare at man skal fjerne setets seler og bruke bilens sele for større barn. Har jeg gått glipp av noe ? For setet skal jo kunne brukes til barnet er rundt 5år, og jenta vår er bare tre nå.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Du vet at du kan heise hodestøtten? Jeg trodde ikke den skulle tas av, men om barnet sitter vondt, så blir det jo en annen sak...
brooklyn Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 vi brukte ikke hodestøtten når han satt bakovervendt men når vi snudde setet satte vi den på for at selen skulle gå bak den, om du skjønner. Vi valgte det øverste hakket og foreløpig holder deg for oss ihvertfall.. Han er to. når det ikke lenger blir plass til han pga støtten, fjerner jeg bare den.
MamiMaribel Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, jeg vet at jeg kan heise støtten, og nå er den så høyt oppe som den kan være. Men ja, husker nå å ha lest at bilselen skal festes under denne støtten..... Jeg må ringe til butikken hvor jeg kjøpte setet. Må ha det riktig! Takk for svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå