ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har mange røde strekkmerker på magen,lår og hoften, ser ikke ut i månelys. Er det noen kremer eller noe som kan fjerne de eller gjøre de mindre synlige??
snartmammapåny Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Holder på å teste ut en krem nå, men har bare brukt den i 5 dager så vet ikke om den virker enda... Kommer nok til å gi en lyd om den virker;) Foreløbig så virker huden litt fastere i fisken, men det kan jo bare være innbilning. Men strekkmerkene er like ille ennda da... *jeg krysser fingrene* Fikk den anbefalt av en hudpleier, heter Decleor Perfect skulpt, eller noe i den dur;)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 De selger en krem på Qxl, litt sånn for godt til å være sant, men må innrømme jeg har vært frista til å teste den ut da. For en 200 lapp har man råd til å la seg lure for å si det sånn.
snartmammapåny Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Var en superkrem på ebay og, som var slik for god til å¨være sann;) hihi Om ikke denne virker så skal jeg la meg lure av den på ebay;) Eller kanskje noen andre kan prøve den og så avlegge rapport her inne. Så kan alle prøve en krem og så finner vi kanskje en som virker tilslutt.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Tester viser at superkurene ikke virker enn så lenge. Strekkmerkene er vel noe vi bare må finne oss i at har kommet for å bli. Kan jo trøste deg med at de blir lyse og mindre markerte etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå