L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fødte for 3 uker siden (i morgen) og lurer litt på hvor lang tid det er "vanlig" at en er tilbake i match vekt? Skjønner at dette er inviduelt, men vil gjerne høre andres erfaringer:) Jeg gikk opp 15 kg totalt (fikk en del vann på slutten) og hadde gått ned 7 kg når jeg kom hjem fra sykehuset. Har nå 2,5 kg igjen før jeg er nede i normalen. Har ikke gjort noe spesielt egentlig, og været har vært utrolig dårlig så har ikke fått gått noe tur e.lign. Når kan jeg regne med at de siste kgene er borte?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 '*surtre, sutre* jeg har igjen 2,5 kilo igjen til normalvekt og har ikke gjort noe for det og det er bare 3 uker siden jeg fødte.. *sutre, sutre* hahahahahahaha...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 det er ikke snakk om sutring da! herlighet... skjønner hvorfor du heter STINKER-BELLE!
Tuttalutta Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Tipper du snart er i matchvekt igjen, for du har vært veldig heldig til nå ;-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Her gikk det bare 8 dager før enn vekta var tilbake på det jeg starta med. Men jeg gikk bare opp 9kg totalt, hvor ungen var nesten 4,7, morkaka veide mer enn normalt og jeg var litt hoven av vann i kroppen. Det går av litt hele tida, men saktere nå. Er vel nesten 5kg i minus etter 9 uker Det er vel amme-bonusen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 hehe..nej, jeg oppfattet det vel heller som om du ville skryte av hvor heldig du har vært. uansett så tok det meg 1 år å komme dit...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Er 8 mnd siden fødsel og er ikke nede i førvekt enda jeg...Sukk... Og jeg har virkelig gått inn for å gå ned i vekt! Tipper du er nede i vekt innen noen uker,kanskje før:) Din heldigris:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fødte for et år siden og har 15 kg igjen. Trenger vel ikke si noe mer...?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. oktober 2007 flott å høre fra dere andre=) syns det er greit å utveksle litt erfaringer:) Jeg har bare hørt flere som har sagt at de 3 siste kgene ofte kan være treige å få av. . . Men det gjenstår å se... :=) Har på følesen at dette iallefall kan gjelde meg, hehe. den siste uka har nemlig vekta stått helt stille... Er det noen som har gått på grete roede gravid/amme kurs? Bør vel kanskje bli mer bevisst på hva jeg putter inn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå