~\/ero~ Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor gammle var deres babyer da de rullet fra mage til rygg? Gutten min gjorde det idag. Han er bare 2mnd 1uke. Er det tidlig? Eller er det vanlig? Må få med at han er prematur også, ble født 7 uker for tidlig
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Tulla mi gjorde det når hun var 4 uker, men det var ingen bevisst handling. Har kun skjedd en gang. Tror man heller ser på når de klarer å snu fra rygg til mage.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Det er morsomt når de gjør sånt :-). Men, det er nok ganske vanlig at det skjer tidlig. Dog helt ubevisst. Min lille gjorde det første gang når han var 2 mnd han også. Det tok litt tid før rullinga ble helt bevisst.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Snupppa mi gjorde det her om dagen og hun er 3 mnd. Men hun bare "tippa" rundt og gjorde ikke noe aktivt selv så jeg. Men søtt og se hvor overraska og glad hun blei da hun plutselig lå på ryggen. Hater nemlig mageleie..hehe
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Lillegutten min har lenge rullet fra rygg til mage, men når han kommer på magen så støtter han ikke opp med albuene og blir fort sliten. Han har blitt litt flinkere nå til det, men han ligger konstant i en stilling, det ser ut som den perfekte hoppe i fallskjermstillingen...hehehe Problemet er at han faktisk ikke enda klarer å snu seg tilbake på ryggen. Nå blir han snart 6 mnd gammel....men det kommer vel etterhvert....han aker seg bakover i bro da!!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Halvor var bare 2 uker og 2 dager ( og sprettsint) da han første gangen rullet rundt fra mage til rygg. Men det var ingen bevisst handling, og han klarer jo ikke å rulle motsatt
teila Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Bo rullet (eller jeg tror kanskje vi sier veltet..) fra magen til ryggen når han var 2 1/2 mnd. Da skjedde det 3 ganger rett etter hverandre. Men etter det har han bare gjort det to ganger til, og han virker ganske overrasket når det skjer :-)
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Tror det er mest vanlig at de ruller fra rygg til mage først altså bevisst og så kommer mage rygg litt senere. Det krever mer sammensatt bevegelser og rulle fra mage til rygg uten å tippe... Mini snudde seg fra rygg til mage når han var 4mnd og 1 dag, nå er han straks 5 mnd og først i dag kunne vi se han prøvde å komme tilbake til ryggen igjen, det endte med en ukontrollert velt som ført til at bakhodet deisa i gulvet... huff huff... Slo seg ikke noe, men det hørtes ikke noe godt ut
lifa og Eline Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Begynte å snu seg over på siden før hun fylte 3 mnd. og bevist snudde hun seg over på magen år hun var akkurat 3,5 mnd. Og etter det snudde hun seg over med en gang hun ble lagt på ryggen, men dog heldigvis i senga var det greit og godt å ligge på ryggen lengre.
flashdancepants Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Hm, tror hun begynte rundt tre måneder, men ikke ofte. Nå gjør hun det masse. Er 5,5 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå