Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Stortå-neglene til snuppa på 8,5mnd sprekker lenger og lenger ned. Det ser så vondt ut, men det virker ikke ut som det plager henne. Men hva kan jeg gjøre for at de ikke brekker og blir rivd av? Akkurat nå er de så korte at det ikke nytter å klippe eller file de til. Og jeg ser det er sprekker i de som kommer til å henge fast i sokker og strømpebukser og sannsynligvis bare sprekke lenger.. Er det noen med samme problem? Eller noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre?
nutri Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 bruke negleforsterker kasnkje? sånn lakk som man kan kjøpe på apotek/parfymeri.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hm, tror kanskje ikke det hjelper...vet ikke.. Hadde det vært mine tær, så hadde jeg teipet/plastret rundt store-tærne så ikke sokker og sånt hang fast i neglen. Men vet ikke helt om det er noe særlig at hun går med plaster/teip rundt store-tærne til neglene har vokst seg litt lenger...? Synes ikke det høres bra ut. Men må finne på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå