Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Altså hvor stor aldersforsjell? Jenten min er 12mnd og vi er i full gang med prøving på num 2...noe som ikke er så lett nei!!!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Vi har ikke fått nr to enda, men vi begynner å prøve igjen i januar. Da er poden 2 år:)
mai mammaen til to Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 vi får nr to akkurat når snuppa blir to år... har termin noen dager før bursdagen hennes..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 her begynte vi å prøve rett før småen ble 1 år, men pga en spontan-abort, og lange sykluser etter å ha brukt cerazette, tok det nesten 6 mnd før spiren satt og ble sittende. Nå er jeg 25 uker på vei med nr 2, og det blir ca 2 år og 2 mnd mellom mine to
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Nr 2 kom ett år og fjorten dager etter nr 1 her ) Nr 3 kom tre år to mnd og en dag etter nr 1 ) Er en av de som knapt tåler og se en naken mann før jeg blir gravid, alle tre er blitt til selv om jeg har brukt prevansjon.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 HI her oki, jeg gir ikke opp selv om jeg har prøvd i 3mnd.... ble gravid selv om jeg tok angrepilla med førstemann så jeg hadde liksom håpt at spira skulle sitte like raskt denne gang...men det er vel slik at hvis man vil noe veldig mye så tar det tid?:-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Er i akkurat samme situasjon som ''mamma mai-06 og mai-08'' Bare at begge mine er aprilbabyer -06 og -08. Blir akkurat 2 år mellom dem, kanskje på dagen . Synes det virker som en fin aldersforskjell.
Honningmelon Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Fikk nr. to da eldste var 2 år og 10 mnd. Første satt på første forsøk. Minste satt på tredje forsøk.
To prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jenta mi blir 2 år 8 nov og er gravid nå.. har termin i juni.. har hatt lyst på før men har lissom ik passet før men er veldig klar nå
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har planer om og få en fjerde mann om noen år, en liten attpåklatt ) Men er livredd for det at da den dagen kommer hvor vi faktisk skal planlegge et barn, kommer vi til og slite veldig siden ting har vært så "lett" tidligere. Ikke det at jeg ikke err fornøyd med tre stk altså, bevares, for det er jeg, men det hadde vært veldig kos med fire stk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå