xxxo Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 kan noen hjelpe meg med mer? det er det eneste jeg husker. prøvde å google, men uten resultat..
rosa og en blå Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 mø mø mø møøø mø mø mø møø.. kan du si meg hvem jeg er?? ja, det kan jeg ja, det kan jeg.... -DU er ei KU ??? eller??
xxxo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 var en annen sang jeg tenkte på.. hvem tralalalalala, trallalalalalaa, tralalalalalalaaa, jo det er kua.. jo det er sauen.. flere vers om forskjellige dyr. lurer på om det er om hva de kan, hva de gir oss... men ellers takk.
lambi Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Gåtevise Hvem har pels så fin og så bløt og går på jakt om natten og liker melk og honning og grøt? Jo – det er … katten Og hvem er bitteliten og søt og veldig redd for pusen, men glad i flesk og ost og kjøtt? Jo – det er … musen Og hvem har blanke fjær på sin kropp og har den gode vanen å vekke oss når sola står opp? Jo – det er … hanen Og hvem er sint på ku og på katt, men veldig snill i grunnen, og passer huset dag og natt? Jo – det er … hunden Og hvem skal bli til pølser og mat, så du og jeg kan spise’n? Ja, hvem er tykk og doven og lat? Ja – det er … grisen Men hvem er ikke doven det spor, men rask som biler nesten, og veldig klok og sterk og stor? Jo – det er … hesten Og hvem har gitt oss fløte og smør og osten vår i bua? Det dyret har du sikkert sett før: Jo – det er … kua Og hvem er full av krøller og krull og spiser gras på haugen. Og gir oss mye deilig ull? Jo – det er … sauen
xxxo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 åå.. tusen takk! lurt på det lenge, men ingen husker mer enn melodien.. hvem er snill og husker den sangen som jeg trengte, og er så veldig veldig snill? jo det er lambi! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå