Chaiemae Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har en cognacflaske som er åpnet for en god stund siden. Lurer på hvor lenge den er holdbar etter at den er åpnet da jeg kunne tenke meg å bruke litt av den i julegodt som jeg skal lage.
3 har blitt 4 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 uendelig...d er jo alkohol i den så den blir ikke dårlig.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, den er nok temmelig lang holdbarhet etter åpning pga alkoholen Synd det ikke er det samme med baileys...... Har måttet kaste noen av de ja
OhBaby! Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 den er holdbar til den er tom! er jo bare alkohol og sukker,så den kan du spare ut i evigheten.
Kakebakesøte Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, de har nok lang holdbarhet. Min mann var på cognackveld der en fra vinmonopolet holdt et foredrag og han fortalte at cognac ikke var holdbar (altså at smaken og alkoholen forsvant under denne tiden) i lenger enn 3 mnd. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. De ekstreme cognackjennere merker kanskje at smaken ikke er helt som den skal, men vi "normale" gjør sikkert ikke det. 3 mnd er jo ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå