Gå til innhold

Jeg eier ikke selvdisiplin - MÅ bare ha sjokolade:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff huff for en sjokoladegris jeg er blitt!! Går med litt dårlig samvittighet for hver sjokoladebit jeg tar, men jeg klarer søren meg ikke å la være!!! Det er så vanvittig godt!! Noen gode råd for å bli kvitt det enorme sjokoladesuget?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen gode råd, men deler din mangel på selvdisiplin=)

Skrevet

Dårlig dispilin her og. Det som hjelper er å ikke ha det i huset, for nå er jeg så sliten at jeg orker ikke å gå i butikken en gang. Men når jeg først er i butikken passer jeg på å kjøpe god frukt i stedet for. Honningmelon, kiwi, gule epler, druer, skjær det opp i småbiter så smaker det bedre...

Skrevet

Eg og har blitt heilt sjokoladefrelst... i dag kjøpte eg ei Yade sjokoladeplata - og åt opp hele sjøl....:-( Prøver å halda meg, men så berre skjer det...MÅ HA!!

Skrevet

Sørg for å kjøpe inn en mørk 70% sjokolade. Den er kjempegod hvis du er i nød!

Men for all del, kjenner til "problemet", og enkelte dager bare MÅ jeg ha melkesjokelade av no slag. Det samme gjelder godteri. Men jeg tror jo mer du kjøper inn i huset jo mer spiser du!!!

Prøv også å ha mandler/dadler/roseiner og frukt tilgjengelig.

En hel 200 grams hver bidige dag er usunt, men litt kan vel ikke skade!

Skrevet

ÅÅ ja sjokkolade sjokkolade!!!! Blir nesten gal her!! Men i dag er det faktisk første dagen på leeeenge eg ikke har gafla i meg sjokkolade!! men til gjengjeld har eg spist 4 pærer som eg hadde lagt til kjøling i kjøleskapet så nå er jeg rimelig dårlig i magen her!!! ALT som er kaldt er alvorlig godt!!!!

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben!! Klarer bare ikke la være,,,, den Jade sangen surrer i hodet hele tiden... Jeg bare Må ha sjokolade hver dag, helst mye!! Blir ikke fornøyd med bare Litt. Har dessverre ingen tips og gi.

Skrevet

Nå har jeg akkurat spist resten fra i går. Melkesjokolade med daim biter :o) mmm Finnes ikke noe bedre enn sjokolade :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...