FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Huff huff for en sjokoladegris jeg er blitt!! Går med litt dårlig samvittighet for hver sjokoladebit jeg tar, men jeg klarer søren meg ikke å la være!!! Det er så vanvittig godt!! Noen gode råd for å bli kvitt det enorme sjokoladesuget??
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 har ingen gode råd, men deler din mangel på selvdisiplin=)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Dårlig dispilin her og. Det som hjelper er å ikke ha det i huset, for nå er jeg så sliten at jeg orker ikke å gå i butikken en gang. Men når jeg først er i butikken passer jeg på å kjøpe god frukt i stedet for. Honningmelon, kiwi, gule epler, druer, skjær det opp i småbiter så smaker det bedre...
Eskimo Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Eg og har blitt heilt sjokoladefrelst... i dag kjøpte eg ei Yade sjokoladeplata - og åt opp hele sjøl....:-( Prøver å halda meg, men så berre skjer det...MÅ HA!!
beentheredonethattwice Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Sørg for å kjøpe inn en mørk 70% sjokolade. Den er kjempegod hvis du er i nød! Men for all del, kjenner til "problemet", og enkelte dager bare MÅ jeg ha melkesjokelade av no slag. Det samme gjelder godteri. Men jeg tror jo mer du kjøper inn i huset jo mer spiser du!!! Prøv også å ha mandler/dadler/roseiner og frukt tilgjengelig. En hel 200 grams hver bidige dag er usunt, men litt kan vel ikke skade!
Plompen Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 ÅÅ ja sjokkolade sjokkolade!!!! Blir nesten gal her!! Men i dag er det faktisk første dagen på leeeenge eg ikke har gafla i meg sjokkolade!! men til gjengjeld har eg spist 4 pærer som eg hadde lagt til kjøling i kjøleskapet så nå er jeg rimelig dårlig i magen her!!! ALT som er kaldt er alvorlig godt!!!!
Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg melder meg inn i klubben!! Klarer bare ikke la være,,,, den Jade sangen surrer i hodet hele tiden... Jeg bare Må ha sjokolade hver dag, helst mye!! Blir ikke fornøyd med bare Litt. Har dessverre ingen tips og gi.
Belle&Mini Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Nå har jeg akkurat spist resten fra i går. Melkesjokolade med daim biter ) mmm Finnes ikke noe bedre enn sjokolade )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå