Gå til innhold

Hva kan jeg ønske meg til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips:o) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

valp! og kattunge..

ønsker jeg meg iallefall! ;)

og gavekort på feks hm, kommer jo alltids godt med!

Skrevet

Jeg skal ønske meg en stor deilig morgenkåpe i fleece, som jeg skal ha med på sykehuset, og som jeg kan pakke meg inn i og amme! =) Og så skal jeg ønske meg ansiktsbehandling, champagneglass, vippestol til babyen, pysj og nye tøfler, badeskum, nytt sengetøy, stor og deilig tekanne, god olivenolje, klokke av kjæresten min, gavekort på Ikea, vanter og lue!

Oj, så mye det ble....

Skrevet

friske lykkelige barn

Skrevet

Hehe.. Hadde vi bare hatt råd til valp:o) Kattunge har jeg:o)

Skrevet

hm..vi skal ønske oss småting til barnet kommer. Siden vi føler vi selv har alt vi trenger til leiligheten vår, og ikke har plass til noe ekstra saker;)

I går satt jeg å tenkte på å ønske oss barnedyne, sengtrekk, stellebord-overdel (skal ha den på vaskemaskinen). Tror vi får låne oss en "bleiedispenser" for brukte bleier og voksipose, om ikke hadde jeg nok slengt det på ønskelisten.

Ellers blir det sikkert mer gavekort ol hos de som kjøper gaver til hver enkelt av oss. Trenger sikkert sårt noen klær på salg etter jul;)

GLEDER MEG SÅNN TIL JULA!!!!har handlet meg julegardiner -vil henge de opp nåååååååååååååååååå..

Skrevet

* Deilige tøffler

* Parfyme

* Spa-opphold , evt aromaterapitime

Skrevet

Treng ikke å låne ei bleiebøtte.... det kan du jo få gratis fra reklex.no! Vi har hentet våres allerede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...