Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har lest her et sted at man kan bestille billige tester på nettet. Er disse å anbefale? CB er jo svindyrt, og tipper det blir svidd av en del tester nå framover. Hvor finner jeg denne siden?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 http://www.babymirakel.no/ Her har keg bestillt både tester og urinprøveglass. Kjapt og billig
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det er flere siden man kan bestille fra. Jeg bruker www.babyklar.no www.babyornot.no
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Bruker dere de billigste da? Strimlene?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Av el-tester har jeg kun brukt CB digitale. Men av g-tester har jeg brukt de stav-testene. De funker like bra som CB Hehe... Du kan jo heller kjøpe en CB digital til å ha som "ekstralager" til når du får positiv strimmeltest da vettu Og en annen ting er å vente til ETTER ikm med å teste Sparer en del penger på det også Hehe...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, har ikke tenkt (det sier sikkert alle i begynnelsen) å teste i hytt og pine. Men vil gjerne finne eggløsningen, syklusen er jo helt ute og kjører, og det hadde vært fint å vite. (kommer sikkert til å teste som en gal, med blanding av spenning og panikk i blikket) Hihi Blir spennende å se om jeg feiger ut i november. Nei, nå skal jeg klare det. Hehe..
jiha Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 www.billige-teste.dk bestilte jeg mye ifra.. brukte stimmel testene jeg.. den slo ut 3 dager før ikm=) tar bare 2-3 dager så kommer de=)
Linaria Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg brukte også disse testene. For å være helt sikker på å ha sex på rett tidspunkt, kjøpte jeg 28 eggløsningstester, og dessuten 3 graviditetstester. I følge testene hadde jeg ikke eggløsning hele måneden, og jeg ble heller aldri gravid... Ikke en eneste av 31 tester ut på annet enn kontrollstreken! Vil følgelig ikke anbefale disse testene, og anser det som fullstendig bortkastede penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå