Venter på 3_de spire Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Nå har den endelig kommet i butikken!! Har nettopp delt ei glassflaske med mine håpefulle. Nam..nam...
Junigull 08 + julispire Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 åååja!! den er så god!! jeg har allerede vært i butikken og kjøpt et par flasker...
Venter på 3_de spire Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ingen jul uten den.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg MÅTTE bare kjøpe 2 flasker på Rema idag jeg også Men de skal ikke åpnes før 1.desember Hehe.. Klarer jeg holde meg borte fra fristelsen?????
Smulen&Skalken Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg orker ikke å holde meg til 1 desember mer Og jeg har drukket hamar og lillehammer julebrus (eller surbeluj, som vi kaller det) haha Jeg har allerede drukket massevis av det. Mitt råd til deg Turbotrollet er å drikke så mye du vil! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....................................................................................................................................................
klumpen og gullet Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, nå har jeg hørt dere mase om denne julebrusen fra Hamar og Lillehammer så lenge, at nå har jeg vært og kjøpt meg ei flaske, så får vi se hva dette maset handler om!!!! Hehe. Min favoritt er nemlig fra Arendals, men nå skal jeg være eventurlysten, og prøve noe nytt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå