Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Var på besøk hos svigers og nå på vei hjem sovnet snuppa i vogna. Hun har nå sovet ute i 45.min, hun pleier å få kveldspupp rundt halv sju og så er det stell og legging rundt sju-halvåtte. Ville dere ha vekket henne nå da???
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ser at ingen svarte rundt den tida du skrev innlegget... Det er vanskelig det der altså... Kan jo f.eks ta henne inn iallfall. Jeg har vekket min lillegutt et par ganger når han har sovet over måltider og han har aldri reagert noe negativt på dette... Vi har så faste leggerutiner på vår lille gutt at jeg nok hadde vekket ham om jeg hadde vært i samme situasjon som deg... Hva gjorde du forresten? Og gikk det bra?
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg lot henne sove, så hun våknet kl.18.20, fikk henne i seng til nesten normal tid alikevel. Her er ikke leggerutinene helt 100% ennå, men det begynner å bli bra. Får ikke alltid soverutinene på dagti til å "gå opp" i forhold til leggetiden, så da blir det sånn noen ganger.. Hun er ofte skikkelig trøtt sånn i 17-17.30-tida og det er for tidlig å legge henne for natta da og det er i tillegg dumt å holde henne våken.. Regner med det går seg til etterhvert..... Takk for svar uansett:-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Her blir pjokken trøtt i 20-tida uansett hvor lenge og sent han har sovet på ettermiddagen. Så om han er trøtt kl 18:30 så får han seg en blund da, og sover til han våkner, som regel en halvtime. Så her lønner det seg ikke å "nekte" han å sove sent på ettermiddagen iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå