winneboo Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal bestille noe på nettet men litt usikker på hva jeg skal krysse av. Det står: Postoppkrav - Servicepakke innland, NOK 150.00 Kredittkort - Servicepakke innland, NOK 105.00 Brevporto, NOK 80.00 Brevporto, NOK 80.00 Med postoppkrav så er vel det at man betaler når man skal hente pakken eller? Men på neste spørsmål så spør de om hva slags kort jeg skal betale med å det er jo et tegn på at man betaler over nett her og nå. Ble litt forvirret her.........
mammamamut Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Står der oppkrav så skal du ikke betale med kort! DA betaler du på postkontoret når du henter varene. Hva er det forresten du skal bestille. Synes fraktprisene høres ganske dyr ut! Synes det var litt rotete skrevet av butikken jeg. Er det en seriøs side skal det være enkelt å bestile å betale. De skal ikke være noen tvil om hva en skal gjøre da. Virket veldig merkelig spør du meg.
winneboo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ja det var det jeg også stussa på. De spurte jo først om jeg ville ha postoppkrav eller det andre som jeg skrev inn i hovedinnlegget. Å neste spørsmål var om jeg ville betale med kredittkort eller visa osv. Jeg hadde tenkt til å bestille en Ladycomp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå