Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde sex for et par dager siden og fant innpakningen istad... og joda, jeg har faen meg klart å bruke en kondom som er utgått på dato som lå mellom de andre kondomene... hvor sansynlig er det at kondomene har sviktet da? gikk ut på dato i år... er 7 uker siden fødsel, har ikke fått mensen enda. delammer. hehe kan bli interessant hvis jeg blir gravid igjen nå da, hehe blir to ganske tette da!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Det er kanskje for sent med den angrepillen?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 ja det er det nok... tror det var på mandag... jaja, blir jeg gravid så blir jeg gravid, ikke så mye å gjøre med det=) Abort er ihvertfall uaktuelt...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis den ikke sprakk er det ikke veldig sannsynlig, men ikke umulig da... Men mange som må vente mye lenger enn 7 uker for å få igjen mensen selv om de ikke ammer:) Det vil antageligvis ikke synes på en test før det har gått to uker...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Sweet amber: nei jeg tenkte bare på at det kanskje var mindre sansynlig å bli gravid siden jeg ikke hadde fått igjen mensen... får ta en test om noen uker hvis ikke mensen dukker opp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå