prinsessetamtam Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Noen som har anbefalinger til vinterdress til gutt på 3 år? Gjerne merke og hvor den er kjøpt også Der får jeg for å aldri giddet å engasjert meg i "Reima eller ikke"-debattene hehehe.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har kjøpt Troll sin med uttagbart ullfor. Den anbefales! Supergod! Babyshop 1399,- tror jeg den kostet. Fikk den i gave fra min mor til jentas bursdag.
Tråle i Trøbbel Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vil anbefale exit sin excellent dress. Kjempegod! Syns denne er bedre enn troll. Den er vanntett, varm, myk og lett og veldig fin:-) Mener det er samme produsent som reima. Vannsøylen er mye høyere på exit enn på reima:-) Og enda bedre...den koster det halve av reima/troll!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Skogstad Kjøpt på Mx sport, fås sikkert på de fleste sportsbutikker Aner ikke hva den koster, da eldstemann fikk den av oldemoren sin. Men syns den virker KJEMPE god og vi skal kjøpe slik til minstemann også.
Bella Swan Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Helly hansen, jeg har to delt dress til jenta mi på 5år (hadde i fjor også). Kjøpte den på sportmann.no (barn og leker) Er den beste dressen jeg har hatt i hus. Og jeg har både prøvd reima og diverse andre dresser. Jenta mi trengte ikke å bruke reintøy i fjor, har heller nesten ikke trengt byttetøy i barnehagen. Dressen tåler det meste. Verdt hver ei krone
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Skogstad kjøpte vi til jenta vår i år... Den virker kjempefin. Har ikke fått testet den allverden ennå, men som sagt så virker den bra. Den har også uttagbart fòr. Kostet bare 599,- og det er jo ganske "billig" for en vinterdress.... Kjøpte den på Sportshuset.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Har ikke prøvd dem så mye men er så langt fornøyd med både reima og exit/name it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå