Eskimo Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Eg føler ikkje eg greier å rekka over alt for tida:-( Studerar fullt og har jobb i tillegg, men når eg kjeme heim frå skulen (har ikkje meir enn eit par timar til dagen) så legg eg meg berre på sofaen og døsar...er så utruleg lite effektiv!! Huset burde vaskast/ryddast - ser ut som katastrofeområde.. Har MASSE skulearbeid og i tillegg burde eg forbereda til jobb.. kva gjere eg- eg har ligge på sofaen i 2 timar uten å gjera noko ting.. berre får meg ikkje til å bruka tida fornuftig før babyen kjeme, blir så sint på meg sjølv:-( Andre som merkar til dette, eller greier dåke å halda samme tempo som før??
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jo, det merkes at man er gravid ja! Ikke ha dårlig samvittighet for det, det er helt normalt. Selv må jeg innrømme at det flyter litt hjemme, kan ikke gjøre så mye husarbeid som jeg egentlig har lyst til. Men pytt - noen hybelkaniner tåles vel! Går også skole, men det går greit, er ikke fulltidsstudium. Er sykmeldt fra jobb, kjenner at det gjør godt. Skjønner at du føler deg slapp og sløv, men DET ER LOV å ta det litt med ro og lade opp batteriene nå. Vi får alltids nok å henge fingrene i... Hvor langt på vei er du da, Eskimo_med_Eskimona?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jo, da kjenner igjen fölelsen. Men med en liten gutt på 2 år er det ikke mye hvile å få når jeg kommer hjem fra jobb. Og mens jeg er i gang med han, kan jeg jo like gjerne ta frem stövsugeren, rydde huset, handle, lage middag og vaske klär. Men, fy f.....så sliten jeg er når kvelden endelig kommer!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Kjære deg, vær nå litt snill med deg selv da. Det er ikke mange som hadde giddet særlig mye mer enn skole og jobb selv om de ikke var gravide. Gi litt F om du ikke rekker alt. Du skal ikke stresse på deg prematurfødsel heller.
Eskimo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ååå,så snille dåke er!! Eg er 30+0 så eg har jo ei stund igjen... Er ikkje vant til å la ting berre flyte, syns det er heilt forferdeleg... Men andre folk (lærarar og arbeidsgivar) føler eg ikkje har samme forståelse desverre:- / Litt godt å høyra at ikkje det er berrre eg som får mindre gjort egentleg, går jo rundt med konstant dårlig samvittighet. Då får eg berre gi litt F og skylda på graviditeten då:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå