Lillegull2008&2010 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 for da skal vi på 3D ultralyd hos kvinnedoktoren!!! Åhh, det blir så spennende!!
Adelina2 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Håper du forteller hvordan det var..skal også dit om en ukes tid..har nesten samme termin som deg
roannima Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 hei :-) jeg og skal i morgen,,,,glede glede glede seg masse masse!!!! kvart på ett.....da er det MIIIIN tur :-) spennende !!
Lillegull2008&2010 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 åhhh... så spennende!!!!! håper å høre fra deg også da, hvordan du syns det var
roannima Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Skal nok legge inn noen ord her ja når jeg er hjemme igjen:) og prøve å legge inn bilde. . . Hehe. . Nordens største amatør innen data er nok meg nemlig:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Var på 3D på nøtterøy igår, og det var jo bare ren magi har lagt ut et bilde fra ultralyden. Alt så fint ut å vi synes han var skjønn Hva synes du roannima?
roannima Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Å. . . . . SÅ SKJØNN nydelig liten baby:) jeg var også på ultra,men junior låg med hodet ned og ryggen mot magen min. . . Så,ble INGEN skikkelige bilder. Jeg slapp faktisk å betale og . . .siden det ikke ble noe film og bilder. Men, fikk ett ørlite blikk mellom bein'a og det viste en pung og tissemann:) så, er nok gutt nr tre som er på vei:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 å nei, så kjipt da... men så bra dere slapp å betale! skal du prøve på nytt igjen da eller? vi var jo kjempe heldige da, tror vi brukte 5 minutter på å få se ansikte hans, plutselig ville han vise oss hele ansiktet. det var supert resten av undersøkelsen ville han absolutt ha navlestrengen og hånda foran, så det ble mest profil bilde med navlestreng og hånd litt i veien. Men vi har bilde av tissen vi også hehe.. tydelig pung og tissefant morsomt det da.. Så gratulerer med gutt nr 3
roannima Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 hei igjen ;-) tror ikke jeg skal en gang til,,,,,er jo baaaaaaare 15 uker til jeg ser han likevel :-) fikk bekrefta det var en gutt slik at jeg kan få alt utstyr i boks:-) er så heldig at jeg får absolutt alt,,,,,,søstra mi har nemlig to gutter på 1 og 3 år....eneste jeg skla kjøpe er ett sånn lammeskinn :-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2007 vi har jo omtrent samme termin, og når du skrev det er baaaaare 15 uker igjen til termin så tenkte jeg; herregud, ja det er jammen ganske snart; du får vell bare vente! det er jo like kort tid hos meg også!!! heldig du som har alt i boks da, vi har handla vognog ei sparkebukse så vi har endel ting igjen å handle. Jeg synes jeg har vært så utrolig sterk som har klart å holdt meg så lenge men siden vi pusser opp og ikke er klar før u januar, venter vi med seng og slikt til da.. men klær blir nok handla ferdig før den tid
roannima Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Hadde du bodd her skulle jeg fylt opp Kommoden din med klær:)Hehe. . . Her flyter det regelrett over . . . Sykt mye. . . Har ikke mindre enn TRE barnevogner jeg da. . . Glad jeg slipper mye utgifter på ting og tang, da kan jeg bruke på andre ting heller:) som eks,kjøpt meg noen møbler på stua. . . .Hehe. . . Jeg har menstermin den 8 februar jeg da:) kansje vi får hver vår prins samme dag??
kariuss Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Gled deg han er rå flink!! jeg går dit fast i hele svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå