Gå til innhold

Gleder meg SÅÅ til imorgen :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

for da skal vi på 3D ultralyd hos kvinnedoktoren!!!

Åhh, det blir så spennende!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du forteller hvordan det var..skal også dit om en ukes tid..har nesten samme termin som deg

Skrevet

hei :-) jeg og skal i morgen,,,,glede glede glede seg masse masse!!!! kvart på ett.....da er det MIIIIN tur :-) spennende !!

Skrevet

åhhh... så spennende!!!!! :) håper å høre fra deg også da, hvordan du syns det var :)

Skrevet

Skal nok legge inn noen ord her ja når jeg er hjemme igjen:) og prøve å legge inn bilde. . . Hehe. . Nordens største amatør innen data er nok meg nemlig:)

Skrevet

Var på 3D på nøtterøy igår, og det var jo bare ren magi :) har lagt ut et bilde fra ultralyden. Alt så fint ut å vi synes han var skjønn :)

Hva synes du roannima? :)

Skrevet

Å. . . . . SÅ SKJØNN :) nydelig liten baby:) jeg var også på ultra,men junior låg med hodet ned og ryggen mot magen min. . . Så,ble INGEN skikkelige bilder. Jeg slapp faktisk å betale og . . .siden det ikke ble noe film og bilder. Men, fikk ett ørlite blikk mellom bein'a og det viste en pung og tissemann:) så, er nok gutt nr tre som er på vei:)

Skrevet

å nei, så kjipt da... men så bra dere slapp å betale!

skal du prøve på nytt igjen da eller?

vi var jo kjempe heldige da, tror vi brukte 5 minutter på å få se ansikte hans, plutselig ville han vise oss hele ansiktet. det var supert :)

resten av undersøkelsen ville han absolutt ha navlestrengen og hånda foran, så det ble mest profil bilde med navlestreng og hånd litt i veien. Men vi har bilde av tissen vi også ;) hehe.. tydelig pung og tissefant :) morsomt det da.. Så gratulerer med gutt nr 3 :D

Skrevet

hei igjen ;-) tror ikke jeg skal en gang til,,,,,er jo baaaaaaare 15 uker til jeg ser han likevel :-) fikk bekrefta det var en gutt slik at jeg kan få alt utstyr i boks:-) er så heldig at jeg får absolutt alt,,,,,,søstra mi har nemlig to gutter på 1 og 3 år....eneste jeg skla kjøpe er ett sånn lammeskinn :-)

Skrevet

vi har jo omtrent samme termin, og når du skrev det er baaaaare 15 uker igjen til termin så tenkte jeg; herregud, ja det er jammen ganske snart; du får vell bare vente! det er jo like kort tid hos meg også!!! :D

heldig du som har alt i boks da, vi har handla vognog ei sparkebukse så vi har endel ting igjen å handle. Jeg synes jeg har vært så utrolig sterk som har klart å holdt meg så lenge ;)

men siden vi pusser opp og ikke er klar før u januar, venter vi med seng og slikt til da.. men klær blir nok handla ferdig før den tid ;)

Skrevet

Hadde du bodd her skulle jeg fylt opp Kommoden din med klær:)Hehe. . . Her flyter det regelrett over . . . Sykt mye. . . Har ikke mindre enn TRE barnevogner jeg da. . . Glad jeg slipper mye utgifter på ting og tang, da kan jeg bruke på andre ting heller:) som eks,kjøpt meg noen møbler på stua. . . .Hehe. . . Jeg har menstermin den 8 februar jeg da:) kansje vi får hver vår prins samme dag?? :)

Skrevet

Gled deg :) han er rå flink!! jeg går dit fast i hele svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...