Gå til innhold

HURRA....det blir GUTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....har gruet meg litt til UL....har kjent lite liv i magen, men det første jeg så var at der inne var det full aktivitet...HURRA!!!

Har to flotte gutter fra før....og alle rundt meg ønsket at vi skulle få jente denne gangen......Har hatt guttefølelse hele tiden, og det har ikke gjort meg noe. Men nå som UL nærmet seg begynte jeg faktisk å grue meg litt. Tenkte tanker som; "huff....tenk om det blir en gutt til, så skuffet omverden rundt meg blir"......og..."tenk om jeg blir skuffet"......

Men så fikk jeg se den lille "snoppen" som stakk så tydelig ut mellom beina.....da begynte jeg å le...det gjorde jordmor også for det var så utrolig tydelig hva det var.....

Åhhh....så lykkelig jeg ble....en fantastisk gutt til.....et skikkelig trekløver;-))

Så får nå alle andre bli skuffet......for jeg, jeg kunne ikke blitt lykkeligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Skal på ul i morgen jeg, håper de kan se hva jeg får. Har også to gutter fra før. Er det samme hva det blir bare alt er i orden.

Skrevet

Hurrra hei og hopp og grattis med tredjeMANN!

Hilsen ei med to skjønne gutter, tre brødre, bare guttesøskenbarn på farssida, og stor kjærlighet for GUTTER!

Skrevet

:-)))) sååå koseliiig med slik tilbakemelding....

Klem til dere:-))))

Skrevet

Grattis :) Så gøy da.

Jeg var på UL idag, og vi får en liten prinsesse :) Har begge deler fra før, men veldig gøy med ei jente til :o)

Jeg var også litt urolig pga jeg kjendt lite til liv, men alt var bare bra, og godt med aktivitet :):)

Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Det er visst slik at når man har to av et kjønn fra før, er det stoooor sjanse for at den tredje også blir samme kjønn... Gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutt i vente:-)

Hvor gamle er brødrene?

Skrevet

10 og snart 6 år.....så det blir stas med en liten attpåklatt:-)

Skrevet

Gratulerer:) Så koselig med en gutt til da:)

Skrevet

Å gratulerer så masse :):):)

Har selv en guttefølsese :):) Har jente-gutt-jente fra før ... så hadde vore litt artig med en liten gutt til *drømme*

Med jentene var jeg kvalm i 9 mnd og med gutten i 2-3 mnd... slik var det denne gangen også... kvalm i 2 mnd så var det over :):):)

Iallefall lykke til videre i svangerskapet :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...