fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Tror jeg begynner å få litt panikk. Blir kvalm og svimmel ved tanken på at det kan starte når som helst. Er så redd for de intense smertene. Føler meg virkelig ikke klar for denne fødselen!!! Hadde liksom roet meg litt, men nå er jeg virkelig redd. 4 dager igjen!!! Vet ikke hva som er verst, at det bare starter nå eller at jeg må gå å grue meg enda lenger...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Huff da, det høres ikke greit ut. Føler med deg! Har du født før, eller er dette førstemann?? Hva med å ta en telefon til føden og fortelle hvordan du har det? Krysser fingrene for deg!
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det er fødsel nr. 3 for meg. Fødsel nr.1 var enkel og grei, men da ble jeg satt igang. Fødsel nr.2 var helt forferdelig. Trodde ikke jeg skulle overleve. Føden er informert om at jeg har angst for fødselen, men jeg vet ikke helt hva de kan gjøre for meg. Får hjelp når jeg kommer dit, men jeg skal jo ha et par døgn (om det blir som med de to andre fødslene) med smerter før jeg kommer dit... Får håpe at finger-kryssingen din hjelper=) Takk!
Rakel80 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Skjønner hva du mener! Er andregangsfødende og jeg har 4 dager til termin. Kjenner også et lite anstrøk til panikk ved tanken på at fødselen faktisk kan starte! Men vet ikke om det er fordi jeg er redd for smertene, tror jeg er litt redd for det at man er så totalt uten kontroll over riene. Men lurer på om jeg ikke er mest redd for tiden etter fødsel...Min førstefødte hadde kolikk i nesten 3 mnd...Og jeg var alenemor med han så husker det som en mørk og tung periode der jeg var nesten utenfor meg selv og var konstant sliten og hadde kjærlighetssorg. Nå er alt annerledes og jeg har en herlig samboer men tror den første opplevelsen sitter hardt i ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå