Gå til innhold

Noen med erfaring av babywatcher her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Jeg har akkurat fått meg en babywatcher, men blir litt frustrert av den. Prøver å dra den over maven slik som det står men finner ingen fullstendig hjertelyd. Plutselig dukker det opp masse for skjellige tall forskjellige steder på magen alt i fra 45 til 235. vet at min egen hjertelyd er på mellom 70 g 90 så skjønner ingen ting. Ungens hjertelyd kan jo heller ikke variere fra 45 til 235. Men om jeg tar og setter den på mitt hjerte så kommer det opp både hjerte lyd og tall som varierer fra 150 til 170. Merkelig da mitt hjerte ikke går så fort. Kan barnets hjertelyd dukke opp så høyt oppe?

Ble litt rotete dette her men håper på svar:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har desvere ingen erfaring med babywatcher men skrev på skravle for litt siden at jeg kunne tenke meg å skaffe meg det.

Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt din?

Skrevet

Jeg kjøpte min i Danmark på billige-teste.dk. Fikk den på en uke. Blir litt dyr der ettersom man må betale toll på den så den kom på ca 1800,-. Men der får du den i hvert fall:-)

Skrevet

Ok ikke så lett å få tak i ja.men takk for tipset mtm0873.

Håper du finner ut hvordan den virker så du får høre mange hjerte slag.

lykke til vidre!

Skrevet

Hm..Jeg da jeg bruker min så hører jeg min egen på sidene . Men i midten ofte og veldig langt ned, litt ovenfor bekkenet så finner jeg fosterets. Min ligger på 45-60 og fosterets ligger på alt fra 140 til 160. Hun flytter på seg iblandt og blir borte og da må jeg lete litt til da:)

Har lest at noen har kjøpt på billigtester.no, men sikkert noen andre som vet mer enn meg. Kjøpte min brukt, men funker supert:)

Skrevet

De hadde visst ikke det der fant jeg ut nå. Men sikkert noen som vet hvor det kan skaffes her:)

Skrevet

Hei...

eg kjøpte min på billige-tester.dk... Må på den danske sida for å få det... Eg er kjempefornøyd... Har nettopp blitt så "stor" at eg har funnet lyd... Har en hjertelyd på ca 155-160 på eine sida av navlen og en litt lavere på andre sida (tvillinger)... Kan hende det er den samme eg hører, men inbiller meg i alle fall at der er begge eg hører... Hører min hjertelyd veldig ofte og den ligger på ca 80... Når eg skal lytte så drar eg den ikkje fort fram og tilbake, setter den på magen og bare lirker den litt fram og tilbake og viss det ikkje er noke der drar eg den litt til en annen plass og prøver der.... Den trenger nok litt tid til å få telle frekvensen, så viss du fyker for fort forbi så rekker den ikkje å registrere skikkelig og blir feil.... Hvor langt er du på vei? Eg er 14 nå og har egentlig ikkje hørt noke før denne uka og eg har som sagt to, så magen er muligens litt større og lenger oppe enn med en.... (er i alle fall det i forhold til min nr 1) Viss du ikkje er så langt på vei så ville eg hatt litt tolmodighet og prøvd igjen før du eventuelt klager på den....

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg er litt over 15 uker på vei. Jeg fant lyden til slutt i går men veldig langt ned nesten helt på skambeinet:-) hadde en frekvens på ca 150. Min fant jeg flere steder og den ligger på ca 80. Ble veldig lettet når jeg endelig fant den. Har kjent bevegelse en god stund men plutselig var den borte så ble litt redd. Men samme dag som jeg endelig fant hjertelyden så sparka det fra seg med full iver der nede:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...