Gå til innhold

Pris privat UL i Oslo?

Barnkanskje? m liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

HAr bestilt time hos min Gynekolog for å ta celleprøve og innvendig UL i uke 10. Fikk høre takket være forumet her at man fra uke 11 kunne sjekke nakkelappen og syns dette hadde vært kjekt om man først skal ta UL (vil helst ikke ta for mange av dette..) >Dette gjør desverre ikke gynekologen min :s

Lurte dermed på om det er noen som vet om andre steder og prisen på UL i Oslo, et sted der man samtidig kan ta både GU og fått sett på nakkelappen?

Regner med at det er innvendig Ul som har mest for seg i uke 11...?

Veldig takknemlig for svar, prøvd å søke men var litt for mange funn på UL og oslo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på majorstuaklinikken å fikk innvendig ul i uke 12, betalte 1200 for undersøkelsen, men det var ikke med gu.

ellers så tar også volvat ul, koster nogenlunde det samme tror jeg.

hvis du alikevell tar gu i uke 10, er det vell heller ikke nødvendig med en til et par uker senere? jeg har ikke tatt noen gu i det hele tatt under svangerskapet, det var visst vanligere for noen år siden, men de har slutta m d nå! celleforandringer er jo d viktigste å sjekke, og det gjør du jo straks alikevell!

men ul i uke 12 er helt fantastisk! du får se en liten baby! ikke en liten bønne m armer og bein, men en baby med 5 fingre osv!

inne på profilen min er et av bildene fra uke 12 (hold musa over bildene, så kommer d tekst m bildenavn) så kan du jo få se!

Skrevet

900 kr på Oslo city legesenter. Får time raskt.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!! Skal ringe og sjekke ut litt imorgen.

Måtte visst ta celleprøve dersom det var mer enn 6 mnd siden sist (er 11 mnd siden siste prøve) så derfor jeg må ta denne GU sa legen? Er ikke dette vanlig?

Er kjempespent på min første UL, håper virkelig alt er bra med den lille spira :)

Tusen takk for at jeg fikk se bilder forresten, ble helt overraska jeg over hvor mye man faktisk ser.. trodde man skulle se en bitteliten klump bare.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...