Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har hatt sex en gang på 14 mnd, og den ene gangen ble jeg gravid! Jeg VIL ha sex!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Dæsken, det må jeg si var klaff! For et sammentreff... Er du sammen med noen som ikke er gira på sex, eller er du alene? Kjedelig hvis du er i et forhold der sex er fullstendig mangelvare, det kan nok tære litt på selvfølelsen. Er det noe du kan gjøre med det? Ikke moro å mase/trygle hvis man hele tiden blir avvist... Hvor langt på vei er du da?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 DET var snakk om timing det..... godt man har ting av gummi i skuffen da..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Sammen med en som ikke er gira på sex... Ihvertfall ikke når jeg er gravid. Og før jeg ble gravid var jeg syk ganske lenge. Da vi skulle i gang med prøvinga så klaffet det med en gang, så skal jo egentlig ikke klage - men vi kunne godt prøvd flere ganger ;-)
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har heller ikke hatt så masse sex under graviditeten fordi min kjære synes det er så merkelig å tenke på babyen, selv om han vet det ikke er farlig på noe vis...Så jeg har mast og fleipet med det ikke tilstedeværende sexlivet vårt så snart anledningen bød seg. Nå er jeg i uke 31 og fikk sex før helga, etter endt akt tenkte jeg at det der var jo bare stress, selv om jeg bare lå der...;-) Har hele tiden vært utrolig sliten og selv om det var godt og dekket et hylende behov for nærhet og lyst så tennker jeg...JAMMEN ER DET GODT Å BARE SOVE Å SLAPPE AV UTEN OGSÅ.. Akkurat nå tenker jeg fytti så heldig jeg er som slipper maset om sex... Vi koser jo mer enn noen gang....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 HI: Får du kos/nærhet, men ingen sex, eller er det ikke noe av noenting? Hvis du skjønner?? Hvis dere har det fint ellers, og er intime/nære uten å ha sex støtter jeg Anonym lenger oppe her - mye fint i gummi! Men hvis du ikke får noe nærhet - ikke en klem engang - da skjønner jeg at du er frustrert. Hvordan reagerer han når dere snakker om det?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Dette er vel egentlig ett litt tilbakevennende problem. Samboer er verdens snilleste, og han er veldig kosete. Det her høres sikkert teit ut, men han er kosete, jeg er mer rett på sex. Jeg blir i tillegg litt sjalu, skjønner ikke at noen klarer seg uten sex så lenge. Vi koser og klemmer og har det veldig bra, men jeg savner at noen har lyst på meg om dere forstår? Mye fint i gummi, men det at noen tar på en, blir kåt av en og har lyst på en er vel egentlig det jeg savner mest.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 vi hade mye sex i begynnelsen ganske lenge og men nå helt på slutten så seie han at han er redd for å skade noe....så han tørr ikke=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå