M@mm@ til mine barn Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Vi hadde grunnpakken med tv 3 fra BKK, hele borettslaget, og styret ventet på tilbud fra dem, om hva det koster å beholde denne pakken, men så uten forvarsel eller tilbud så stenger de halve pakken. Så nå får jeg ikke se Prison Breake i dag. Åh, dritt. Jeg har selvfølgelig ringt dem og gitt dem en glose, men de kunne bare ordne det om de det var noen teknikere som ikke var gått for dagen. Og de gikk normalt kl 16.00
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 De leverer strøm, kabeltv og bredbånd bl. a.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Aaaaah hadde aldri hørt om det før skjønner du.. Men utrolig rar måte å gjøre ting på da! Vi stenger også abo hvis regninger er ubetalt for eks (viasat) men vi kan da åpne det opp igjen på 3 sekunder. Og hvis de skulle fjerne hele pakken så burde dere da søren meg fått beskjed på forhånd!
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 JA, og de har ikke engang kommet med tilbud til styret enda. Dårlig gjort.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 vi har kabel, nett og strøm fra bkk og har hatt masse problemer med alle tingene. de sender naboens regning i vårt navn, nettet funker ikke, holder ikke avtaler (skulle betale 89 kroner mnd, får regning på 400 kroner mnd) jeg haaaaater BKK! verste er at de ikke svarer på klagene engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå