Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vet at sperm er bra for modning, men jeg lurer på om orgasmer også hjelper med modning (uten samleie)?? Kan det sette i gang fødsel eller modne livmor?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 dytter.... lurer på dette jeg og :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Vet ikke svaret...men leste et sted at sex var positivt i forhold til det å forhindre prematur fødsel. Så da kan det jo virke som om det er svangerskapsbevarende, ikke at det modner til fødsel. Men jaggu om jeg vet... Uansett - fint å kose seg, da! ;-)
yogamamma Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 tror ikke det hjelper på selve modningen, men om du er moden kan det være med på å starte rier, ved at livmoren ofte trekker seg sammen(som ved rier) når du får orgasme.
Bajs! Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Er vel noe med at orgasme kan føre til sammentrekning av livmoren... Noe som kan utvikle seg til rier, men ikke alltid...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Orgasme kan gi kynnere og da regner jeg med at hvis du er moden kan det også føre til rier. Men vil nå anbefale å ha sex for å oppnå orgasme, så får du den godgjørende sæden til mannen i tillegg.. Gjerne ikke så lett å oppnå orgasme lenger, jeg syns bare alt er vondt og da vi skulle ha sex i håp om å sette i gang fødsel var det kun mannen som fikk utløsning. Vi hadde det ikke særlig noen av oss... Men hva gjør man ikke. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå