Gå til innhold

Har alle her vip membership på FF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det! Har babycomp, og er veldig fornøyd med det, men legger tempene inn på FF for å kunne se kurvene. Spennende!!

Har sett noen av deres charter, og lurer på hvordan dere kan gjøre slik at den er synlig for andre, og hvordan dere får alle feks symptomene til å ligge nederst under charten??

Legger selv inn feks "tender breasts", men det er ikke synlig noen plass. Er dette fordi at jeg ikke er vip medlem, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir synlig når du har vip medlemsskap ja...detkan anbefales! Det støtter en god sak (driften av FF) og gjør temping bedre...i tillegg kan du logge inn på communities og sammenligne charten din med tusenvis av andre... du kan søke på forkjellige ting :-) Er kjempebra!

Skrevet

Endelig svar...takk for det!! ;)

Høres jo kjempegreit ut! Har IKM i neste uke, og med 2 sa'er siden slutten av aug, er min plan at det klaffer denne gangen. Derfor trenger jeg det ikke akkurat nå (evig opptimist til det motsatte er bevist,hehe), men jeg bestiller det gjerne dersom den ikke sitter nå! ;))

Skrevet

Hvor mye koster det? har nettopp begynt med temping...

Skrevet

jeg har det ja, har alltid hatt det. Synes det er greit

Skrevet

jeg har ikke vip, men charten min er likevel synlig for andre... husket ikke hvordan jeg gjorde det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...