Gå til innhold

Noen som samler på servise, bestikk eller glass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har besteforeldre som maser på at eg må finne et merke å samle på, men vanskelig å bestemme seg. Har valgt Kristin Hardanger bestikk. Men fat og glass er vanskelig.

Hva samler dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler på Tid fra Porsgrunn porselen. Det er helt hvitt, med litt struktur rundt kanten, liksom. Tidløst og fint, syns jeg!

Skrevet

Jeg samler på alt i Rosendahl. Dansk design som ikke er råå dyrt. Får alt på glassmagasinet. Enkel og fin stil uten formye krimskrams :0)

Skrevet

Hei!

Jeg samler på serviset Scala (blå) fra Phillip Deschoulliere (eller noe sånt), glass-serien Ballerina og så har jeg neste alt som finnes i Dragesølv (var så heldige at vi fikk det i bryllupsgave).

Nå sa jeg "jeg" igjen, mente selvfølgelig vi......

Skrevet

samler på pentik jeg... de har mye som varer og varer, selv om det blir brukt til hverdags. Mine foreldre fikk et sett til bryllupet sitt... dette er brukt MYE oppgjenom tiden... og det er nessten like fin enda det går i oppvaskemaskin. Det beste av alt er at de enda kan få kjøpt ting i den serien på pentik... Anbefales på det varmeste

Skrevet

Samler på Ramona i Hardangerbestikk og Fleury i glass, sånne med strå på og snurr på stetten til vinglassene.

Kaffeservise må jeg finne meg et nytt og samle på for da vi ble separert delte vi opp så han fikk kaffeservise og jeg middagsservise (som jeg ikke husker navnet på)

Skrevet

Sammler på Kristin hardanger bestikk.

Surf glass fra Hadeland

Wedgewood service fra........ Tror det var fra porskrund.

Skrevet

Jeg samler på Satina bestikk fra Hardanger Bestikk, og Rosendahl glass.

Har ikke bestemt meg for service enda.... Vil ha noe som jeg liker med en gang, det må være så fint at jeg kan bruke det på spesielle dager, og så enkelt at jeg kan bruke det på litt finere søndagsmiddager....

Også tidløst..

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg samler på Tid fra Porsgrunn. Enkelt og fint :)

Skrevet

Middagsservise: White Linen

Kaffeservise: Vieux Luxembourg

Hardangerbestikk: Ramona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...