Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har vært gift i et år om noen dager. Uansett hva jeg gjør er det galt, han krangler og kjefter, hyler, banner og trakaserer meg. Han sier at jeg ikke har medfølelse, at jeg ikke kan kommunisere, at jeg er en hore, en drittkjerring, at jeg ikke kan noe, at jeg skal ha meg til helvete ut av livet hans, og at han er ferdig med meg.. for to år siden, ta han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Om han vil beholde leiligheten vet han ikke, han vil bare stikke av o la meg sitte med alt ansvaret. har bare lyst til å gi opp noen ganger, det føles som en bevisst måte å knekke meg på, vet ikke om jeg orker noe mer.. jeg føler meg helt ødelagt, alt jeg sier, mener, tenker og føler er galt det er som han konsekvent går inn for å ødelegge alle sider med meg, når jeg sier at jeg er glad i han, så sier han at jeg bare er glad i den følelsen han gir meg, det virker så håpløst. Hilsen lille oppgitte....
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Auda... Høres ikke bra ut. Tror jeg ville tatt kontakt med en rådgiver, og prøvd å finne ut hva som egentlig er problemet hans. Hvis han sier han er ferdig med deg for to år siden, så ville han vel ikke giftet seg med deg for et år siden?? Vet ikke hvilke råd jeg kan gi deg, dessverre, håper bare det ordner seg for deg på en eller annen måte!! Dette fortjener du bare ikke!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Å stakkars deg, jeg vet ikke hva jeg skal si!:-( Men det er tydelig at dere trenger å snakke med noen om dette her! Kanskje familierådgivning eller en lege/jordmor, slik at dere kan klane opp i ting! Hvis du i tillegg også er gravid med 5 stk. er det jo ikke noe gunstig å gå i sånne usikre forhold! Håper det ordner seg for dere! Klem! :-)
glamour Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Kjære deg, Med den oppførselen han viser, så hadde jeg pakket faderlig fort og kommet meg vekk! Slik behandling er det ingen som fortjener! Er det virkelig sånn du vil ha det resten av livet? Er du fornøyd med dagens situasjon? Nei vel, det er kun du som kan gjøre noe med det! Mitt råd: kom deg bort, og finn deg en som fortjener deg! ♥ Jeg blir kvalm av slike "mannfolk"!!!
mamiladi Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hjeelp.... Han bør ihverfall ikke beskylde deg for å mangle medfølelse og mangle evne til å kommunisere! Har du fem små i magen? Jeg synes ikke at han fortjener deg, dette høres ikke ut som kjærlighet. Dette er verbal misshandling. Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt å stenge av alle kanaler han bruker for å knekke deg, og begynne å se etter bedre løsninger. Ikke la ham manipulere deg til å tro at du ikke er noe verdt! Dette er kanskje et radikalt tips, men det virker seriøst som om han tapper deg for alt som er bra. Få tak i hjelp så fort som mulig! Masse medfølelse og lykke til med alt!!!
mamiladi Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Det radikale var at jeg synes at du skal begynne å pakke! Både i følelsemessig og fysisk forstand!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Huff da to-blå..... Det høres ut som om at hu bare bør pakke ned en koffert og kome deg vekk ihvertfall for en stund! Detta går ikke an!! Var det en spesiell situasjon som gjorde det at han ble som han ble eller? Og hvordan går det med deg nå som du er gravid? Du kommer vel til å bli lagt inn på sykehus og hele pakka og? Snakka ikke du om at du kom til å bli sengeliggende fra rundt uke 20 i tillegg? Huff.... Da trenger du ikke å få dette i tillegg nei!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 huff høres ikke bra ut nei, ja ekteskapsrådgivning høres ikke dumt ut.. hvordan går det med de 5 små i magen? hvor langt er du på vei nå da?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Huff, toblå... Det var ikke noe moro å lese!! Synes du skal få han med deg til familievernkontor, eller en annen rådgiver. Høres ut som det er han som har problemer, og dette bør han få hjelp for, men det er kanskje ikke lurt å fokusere for mye på at det er "hans skyld" når du foreslår å søke hjelp. Uansett om dere skulle velge å skille dere, må dere vel gå til 3 rådgivninger ved et familievernkontor før dere får ta ut separasjonen... Men hvordan går det med deg ellers da? Alle de små har det bra eller? Mange uker på vei? Har tenkt masse på deg siden sist du var her inne, tenk 5linger!! :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Nei FY! Slik som dette høres det ut som han trenger ett ultimatum... Enten tar han seg selv i nakken og skjerper seg, eller så flytter du!! Har du fått snakket med dine og han sine foreldre? Kanskje de kan ta seg en alvorsprat med han eller?? Uansett hva du velger så ønsker jeg deg og dine 5 små lykke til, og håper at mannen din tar seg selv og SKJERPER SEG!!!! *klem*
håper på fulltreff Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Dette høres leit ut, og ikke som noe godt forhold for noen av dere. Håper dere kan få hjelp til å løse problemene, ellers så må du jo pakke kofferten. Du kan ikke ha det sånn. Det er ikke noe ekteskap som er godt for noen - ikke minst hvis det er barn i vente. Husk at du bestemmer hva slags liv du har, og dine valg er det som avgjør! Kun du har makten over deg selv!!
Micha.. Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 stakkars deg da to blå, ikke en hyggelig situasjon.. kanskje dere burde prøve å snakke med en profesjonell? kan tenke meg at det ikke er lett å tenke klart og logisk med 5 små babyer i magen,,, og det er sikkert ikke en vanlig situasjon for han heller.. Håper alt ordner seg for deg, og lykke til med de små.... gi oss gjerne noen oppdateringer på hvordan det går...ikke så vanlig med 5 spirer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå