Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal feire på jobb.. Har seinvakt på julaften av alle ting.:'''''''(
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor jobber du da Glajent@ - ønsker liten? Vi skal feire hjemme hos oss; inviterer både min og sambo sin familie. Gleder oss veldig. Har hatt julaften for to år siden også, men nå blir vi nok over ti... det er nytt. Gleder meg til å dekke bord, stelle i stand! Vi skal nok spise pinnekjøtt Klem
jinta86 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 vi skal være hos svigerfar i år.. var der for to år siden og... blir en gjeng på 13 tror jeg.. det skal bli gøy..
-Mariposa- Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Er ikke helt bestemt. Skal i utgangspunktet feire med søstra mi, men om de skal på hytta er det mulig vi ikke blir med dit, men feirer hos faren til sambo. Hvor mange vi blir aner jeg ikke, men hvis det blir hos søstra blir det ribbe, hos sambo blir det pinnekjøtt. Men uansett blir det pinnekjøtt på nyttårsaften! Vi har "tradisjon" (4 år på rad) å invitere venner og kjente til middag og fest hos oss. I fjor var vi 7 stk på 35 kvadrat hele nyttårshelgen (både til soving, spising og festing). I år skal vi låne huset til faren til sambo, litt bedre plass der ja
Ella-83 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Det blir vel svigers igjen. Det er tredje eller fjerde julen jeg feirer hos hans familie. Min familie har splittet seg opp og bodd litt i utlandet, så jeg har ikke feiret med noen av de siden 2001 faktisk.. Tror jeg.. Hukommelsen svikter litt.. Når vi ikke har vært sammen med hans familie har vi kost oss masse bare vi to. Romantisk med julaften i flanellspysj, god julemat og masse kos.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er sykepleier og jobber på sykehus.. Men skal nok feire jul 2-3 ganger i år da med forskjellig familie..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå