Gå til innhold

p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vere så lur å utsette mensen en uke men klarte å gjøre feil (selv om jeg har gjort det mange ganger før). Så istedenfor å begynne på pillene i slutten av brettet så begynte jeg på di første. Så nå sitter jeg her med mensen i dag.......irriterende!! Men skal jeg slutte med pillene i dag da og begynne den 5.dagen igjen? Er det noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg gått på p-piller på mange år (prøv p-ring istedet. MYYYE BEDRE!!), men da jeg gikk på det gikk jeg enten på 21 dagers brett eller 28 dagers brett. Når jeg gikk på 21 dagers brett begynte jeg på nytt brett igjen med en gang. Når jeg gikk på 28 dagers brett begynte jeg på nytt brett når jeg egentlig skulle ta de lurepillene.

Så det kommer jo litt an på hvilket brett du går på... Og hvor mye sex du har... Du skal jo ta 7 lurepiller eller ha 7 dagers opphold.

Men som sagt; Begynn på P-ring istedet!! Da slipper du å tenke på annet enn å ta ut ringen etter 21 dager og sette den inn igjen en ny 7 dager senere. Du får med sånne fine klistremerker som hjelper deg til å huske. Helt genialt :)

Skrevet

anbefaler hormonspiral, da slipper du tenke på noe som helst og ofte mister man mensen helt av den mens man har den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...